18 gru 2018

Choinka DIY - inspiracja z pinteresta cz: XV.

święta bożego narodzenia

W tym roku choinkę zrobiłam sama.

Musiałam to zrobić z prostych przyczyn:
1 nie mieliśmy miejsca na standardową choinkę 
2 jeśli już miejsce by się znalazło - byłoby w zasięgu rączek Prezesowej.

zrób to sam

Pomysł urodził się podczas przeglądania pinteresta o TU KLIK i TU Klik i TU Klik 
Kupiłam najtańszą prostą deskę 220 cm.
Na oko podzieliłam ją na 3 części.
 Podstawę zrobiłam na 45 cm, a z reszty boki.

pomysł na

Naturalnie wszystko robiłam sama w łazience.
Mąż pomógł mi tylko przy skasowaniu końcówek.
Całość przejechałam papierem ściernym.

zrób to sam ozdoba na święta

Pierwotnym pomysłem było zbicie ramion ale mąż poddał pomysł żeby ją skleić i tak się stało. 

zrób to sam

Aby zrobić gałęzie użyłam zwykłego sznurka. 
Porobiłam dziury na wylot  gwoździem i poprzeciągałam ten sznurek za pomocą igły.  
A sznurek na końcu zawiązałam. 


Powiesiłam pierwsze ozdoby.

diy

Dodałam lampki.
Jak widzicie tu już choinka jest przybita do większej deski.
Dzięki niej choinka jest stabilna i nie muszę się martwić że się wywróci. 
( tą deskę widać też na poprzednich zdjęciach)

ozdoby święta diy


I po zapaleniu lampek.

 święta ozdoby


Efekt finalny bardzo mi się podoba. 
Całość robiłam około 2 godzin. 
Najdłużej zeszło schniecie kleju bo 24 godz.

heandmade

A Wam jak się podoba moja choinka?
Jesteście zwolennikami nowości i pewnej alternatywy?
A może wolicie tradycyjną choinkę?

choinka 2018

A prezenty już czekają na pakowanie:

kosmetyki organiczne

*
Pani KoModa

salon dekoracja świąteczna

24 komentarze:

  1. Przepięknie wyszła Tobie ta choinka-super pomysł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej jestem zwolenniczką nowości, lubię oryginalne rozwiązania. Twoja choinka wygląda obłędnie, jestem zachwycona. No i nie zajmuje dużo miejsca, a poza tym łatwo ją przechować na drugi rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowite pomysły. Ta choinka wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. choinka naprawdę śliczna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fantastyczna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta i przepiękna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pomysł, prosta i ekologiczna. A do tego jedyna i niepowtarzalna. Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pinterest daje radę jeśli chodzi o inspiracje!

      Usuń
  9. Fajna i pomysłowa.
    Ja właśnie od rana dumam nad nowym miejscem dla staruszki choinki i nic nie mogę wymyślić...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny projekt i jaki piękny efekt końcowy.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! U siebie drugi rok mam choinke z szyszek, którą zresztą popełniłam własnoręcznie. :) Czy się liczy jako alternatywa? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł,szacun, że wykonałaś ją sama! Co prawda u mnie tradycyjnie, ale doceniam każdy sposób na indywidualizm.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wygrał strach przed małymi rączkami ...

      Usuń
  13. Znakomita choinka.:) Brawo za samodzielne wykonanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. choinka piekna i do tego ksiazki ulozone kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolna z Ciebie bestia. Wyszło super. Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna choineczka:-) Bardzo lubię takie własnoręcznie wykonane dekoracje.
    *Wesołych Świąt*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna Ci wyszła ta choinka i bardzo gustowna :) I do tego ta kolorowa biblioteczka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Choinka jest cudowna . Super wykonana przez Ciebie , masz zdolności .Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna jest, efekt bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!