6 sie 2018

Kurka dla mojego męża! Insta inspiracje.

Na insta wyczaiłam kurkę. 


Od razu wiedziałam że bezie idealna dla mojego męża! 


Mój mąż piecze chleb. 
Chleb nie ma jakiś "fantastycznych" dodatków.


Dzięki czemu jest zdrowy ale i inaczej się zachowuje.
Kruszy się skubany jak wariat ;)


Zobaczyłam u torbacz_wombat
taką właśnie KURKĘ .


Przecież jakiś wyjątkowych zdolności nie mam.
Ale zwykłą kurę namalować umiem ;)


Kochany nie zauważył od razu kurki jak była na ścianie.


Więc konieczne było blatowanie.


O dziwo ukochany zaskoczony, że to dla niego ten plakat.
Powinnam zrobić zdjęcie porannych okruchów i mu pokazać.
A Wy jakie macie plakaty motywacyjne w kuchni? 

*
Pani KoModa.

W tle:

26 komentarzy:

  1. Ależ to pomysłowe, świetny wpis!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurka jest znakomita.:) Chciałabym widzieć minę Twojego mężulka. Bardzo ładna filiżanka i przybornik. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre z tym kruszeniem na blaty. Kurka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest BOSKA! A wiesz, że ja w kuchni nie mam nic motywującego czas to zmienić:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i pomysłowy plakat ! Masz Moja Droga super pomysły :) Ja nie mam motywujących plakatów w kuchni, tylko ktredową tablicę, na której też od czasu do czasu pojawiają się motywujące cytaty :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł uśmiałam się po pachy:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha. U mnie chleb nie musi się kruszyć, a i tak okruchów pełno. A kurka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, taka kurka i dla mojego eM byłaby strzałem w dziesiątkę ;)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna!! kurka i filiżanka!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plakat z kurką jest mega :) Przesłanie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dowcipnie i z przekazem.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie mam jeszcze takiego plakatu ale to świetny pomysł. Genialne

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha, rewelacyjny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uśmiecham się od ucha do ucha. :) :)super pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny plakat:) Świetny przekaz graficzny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurka urocza, chociaż mojego syna nie zmotywowałaby do trzymania porządku w kuchni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? u mnie też jest nadal ciężko...

      Usuń
  17. Haha kurczak to dobry pomysł :D Ciekawe czy mąż będzie kruszył na złość :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wiem jak ozdobić wolną ścianę w kuchni.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. haha dobre! u nas by się akurat nie sprawdziło, bo rzadko jemy pieczywo i nie mamy za bardzo czym kruszyć, ale mogłabym wykorzystać tablicową ścianę w kuchni do podobnych komunikatów:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mam takich,co najwyżej przypominajki;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!