20 kwi 2018

Wymianka. Materiałowa książka.


Kiedy Patrycja zaproponowała wymiankę

nie wiedziałam że okaże się taka fantastyczna dla mnie.
W sumie to dla Prezesowej :) 


Zamówiłam dla małej materiałową książeczkę i żujki.


Żujki na razie zamontowałam na gryzaku i grzechotce. 


Mała jest zachwycona tą książeczką tak samo jak ja! 


Ciężko było zrobić zdjęcia przy szybkich, wędrujących rączkach :) 

diy

Och!
Zabawa na całego - Zimowa dała radę! <3
*
Moją część wymianki pokażę wkrótce.
 Jak już będzie u Patrycji - co by niespodziankę miała :) 

rymowanki

Przy okazji (przez pomyłkę) wymalowałam akwarelą kilka dodatkowych kartek.
Posłużyły mi na zapisanie rymowanek dla małej.

ramka

Rymowanki mam ze strony mała książka - wielki człowiek.
Bardzo chciałam je gdzieś zapisać aby małej recytować.

zabawki dla dzieci

Tu wystawka zrobiona z kart kontrastowych i rymowanek.
Tak! - ledwo co widać moją biblioteczkę.
Ale sorry taki mam klimat ;)

rymowanki
*

pdf książka

 Dotarła do mnie już nowa książka do recenzji.
Już się nie mogę doczekać aby ją przeczytać i podzielić się z Wami wrażeniami :) 

 z 

HELENA HUNTING - PUCKEDPREMIERA: 16.05.2018
*
Pani KoModa

18 komentarzy:

  1. Książeczka dla Prezesowej fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiana bardzo udana, Prezesowa to ma szczęście. Pozdrawiam i życzę przyjemnie spędzonego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczka dla malucha:0

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest super, nie dziwię się, że córeczka jest zachwycona :)) Ciekawa jestem co Ty przygotowałaś dla Patrycji :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna jest ta książeczka dla dzieci :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  6. Sroczka kaszkę ważyła zawsze babcia mi mówiła. Przy tym łaskotała po dłoni i wyliczała na moich paluszkach. Dzięki za powrót do wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kolorów w tej książeczce :) Wcale mnie nie dziwi, że małej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta materiałowa książeczka jest rewelacyjna.
    Ostatnio kupowałam mojej chrzestnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent z wymiany jest po prostu rewelacyjny!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy patrzę na te wszystkie bajeranckie pomoce dla dzieci, to aż słów brakuje na pochwały, zwłaszcza kiedy mają wartość edukacyjną.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, cudna ta książka! ♥ Akwarelkowe rymowanki - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książeczka widzę była przeczytana bardzo starannie i z wielkim zapałem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam, gdy dziewczynki były małe uwielbiały takie książeczki. Miłość do książek od urodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna książeczka materiałowa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. SWIETNA WYMIANKA. WIDAĆ MALUSZKOWI BARDZO SIĘ KSIAZECZKA SPODOBALA. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Książeczka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!