21 wrz 2017

Candy. Recykling. Zwycięzca :)

pisak

Candy i nie tylko.
To już drugi rok mojego blogowania. 

Dlatego z tej okazji postanowiłam zrobić Candy.

akwarele

Oczywiście przy okazji zrobiłam kilka podkładów pod zakładki.
Przez przypadek potrzaskał mi się dozownik na mydło z Pepco.

zakładka DIY

Oczywiście byłabym chora gdybym miała go wyrzucić. 
Do mydła się nie nadaje.

pepco

Ale do czyszczenia pędzelków nadaje się wyśmienicie. 

recykling

*
Przejdźmy zatem do Candy :) 

zielona herbata

Moje Candy składa się z :

candy

Zasady oczywiście są proste :) 

1. Jeśli chcesz brać udział w losowaniu napisz komentarz pod postem.
2. Jeśli jeszcze nie jesteś zostań obserwatorem bloga.
( na blogerze lub G+)
3. Dodaj podlinkowany baner na swoim blogu lub G+.
4. Jesteś anonimowy? - zostaw maila :) 
5. Wysyłam na terenie Pl.
6. Na Candy możesz się zapisać do 12- tego do północy.
7. Losowanie odbędzie się  w ciągu 3 dni po zakończeniu. 
8. Powodzenia ! 

Baner:
akwartele

*
Wczoraj trafiła do mnie książka "Zwycięzca" Popovic Blaza.
Byłam zaskoczona jakie to opasłe tomisko :) 

książka

Nie jestem wielką fanką książek o sportowcach.
W sumie czytałam tylko jedną ksiązkę tego typu.
Ale postanowiłam dać jej szansę - i myślę że to była dobra decyzja. 

Novak Djoković

Od razu zaczęłam ją czytać.
I już na pierwszych stronach zaznaczyłam sobie moje ulubione cytaty.

" W końcu zdałem sobie sprawę - jeśli czegoś pragnę, muszę to zrobić sam." 

" Jeśli chcesz spełnić swoje marzenia, musisz w nie uwierzyć."

"... lepiej nic nie mówić, niż mówić i nic nie powiedzieć, bo tam, gdzie dużo gadania, jest mało pracy."

I to tylko kilka pierwszych stron - nie mogę się doczekać reszty.
*
Pani KoModa.

112 komentarzy:

  1. milego czytania ksiazki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji 2 lat blogowania - wielu dalszych inspiracji Ci życzę! Ja z przyjemnością zapisuję się do twojej zabawy! Banerek już wisi na blogu cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dwa lata szybko zleciało ! Gratuluję Ci Ewa ! Życzę Ci kolejnych tak udanych i inspirujących lat w blogosferze. Samych ciekawych pomysłów !
    Z przyjemnością zapisuję się na Candy ! A banerek wstawiam na bloga !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje. Życzę wielu inspiracji i wytrwałości na kolejne lata blogowania.
    Pozdrawiam ciepło - Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zapowiada się bardzo ciekawie:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego dalszego blogowania życzę:))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka. https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na książkę się chyba nie zdecyduję...
    ...ale taki recykling - bardzo mi się ten pomysł podoba :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię recykling - nie mogę się powstrzymać.

      Usuń
  8. Jestem ciekawa książki :P Nie sięgam po takie, ale to nie znaczy, że by mi się nie spodobała :P Czekam na wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie sięgam po takie - dlatego postanowiłam spróbować i zobaczyć czy mi się będzie podobało!

      Usuń
  9. Nie mogę się już doczekać książki :) Na pewno sobie ją sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez nie jestem fanką takich ksiażek :D ale fajnie, że dalaś jej szanse! Milego czytania w takim razie :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy blogowania i życzę kolejnych lat pełnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam tę książkę w bibliotece. Może się skuszę i następnym razem wypożyczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dwa lata minęły pewnie baaardzo szybko ;) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji 2-go roczku :) Wszystko piękne ale chyba najbardziej intryguje mnie ten klocek :D Kocham drewno więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)
    Zgłaszam się do udziału, udostępniłam na google+ jako Mariola :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na wykorzystanie potłuczonego dozownika do mydła ☺

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - nie mogłam się powstrzymać :)

      Usuń
  17. Na prezenty się nie piszę ale zawsze chętnie czytam posty. Przytoczone cytaty bardzo trafne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego na te 2 urodzinki! Życzę coraz to lepszych pomysłów i dużo czasu na bloga :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i z tym czasem trochę cienko ostatnio...

      Usuń
  19. To już dwa lata? :) Ale to szybko zleciało!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałem okazję czytać tą książkę i mogę w 100 procentach polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki recykling - bardzo mi się ten pomysł podoba, najlepszy z możliwych :)
    Pozdrawiam serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Doceniam, że tego dozowniczka nie wyrzuciłaś. Robię zupełnie tak samo, nic nie może się zmarnować.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. super :) szczerze dozownik pewnie bym wyrzuciła, jesteś niesamowita, że znajdujesz dla rzeczy kolejne przeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ale taka byłam zła że się potrzaskał, że nie mogłam się go pozbyć.

      Usuń
  24. Kochana - znajome wydawnictwo :)) Grupa Papierowy Księżyc, czyż nie? :))
    Z chęcią zabieram banerek i zapisuję się do kolejki :))

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę Ci mnóstwa energii i pomysłów na dalsze lata blogowania :) Banerek już u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna strona panowie i panie, mama nadzieje że takich wpisów będzie więcej bo strasznie często tutaj wpadam i nie mogę się doczekać następnego posta!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochaniutka, serdecznie Gratuluję urodzinek Blogowych :* Oby tak dalej i oby więcej Twoich DIY I metamorfoz :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wpis! Gratuluję urodzin bloga! Będę wpadała poprzeglądać kolejne wpisy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny blog, wszystko super profesjonalne, oby tak dalej a na pewno będę często wchodzić. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolejne fajne inspiracje, jestem ciekaw gdzie ty to znajdujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy27/9/17 08:10

    Lubię oglądać tenis. Znam tę postać i podziwiam. Zapisuję się do zabawy.Banerek zabieram na bloga i obserwuję twój blog, jest inspirujący. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego pana nie znałam ale fajnie o tym czytać.

      Usuń
  32. Przyjemnego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję jubileuszu i uczestnikom rozdania życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle fajny pomysł u Ciebie, często tutaj wracam po inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie to wygląda, skąd ty właśnie bierzesz te wszystkie inspiracje?:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy :). Uwielbiam Cię czytać :). Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :). Życzę Ci wielu pomysłów na kolejne lata blogowania :). Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ha również lubię do Ciebie zaglądać.

      Usuń
  37. Gratuluję rocznicy! Fajnie, że jesteś w tym blogowym świecie :-) Zapisuję się z przyjemnością, obserwuję od dawna, informacja o candu u mnie na blogu https://maneruki.blogspot.com/p/czytam.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ja też się cieszę że się na to zdecydowałam.

      Usuń
  38. Bardzo fajnie i pomysłowo zrobione :)
    Poczułam się zainspirowana do zrobienia czegoś podobnego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne rzeczy. Niektóre chętnie przyjęłabym do siebie ;-)
    Dobra robota, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zleciały te dwa latka błyskawicznie, życzę kolejnych 20 :) na candy zapisuję się z miłą chęcia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Książka brzmi ciekawie. Bardzo możliwe, że się na nią zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę takiego samego zapału jak teraz!

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę ci w takim razie jeszcze większego zapału niż do te pory :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wpis! Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga i czekam z niecierpliwością na książkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super wpis! Też czekam na książkę. Jestem ciekawa co dokładnie w niej znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawa jestem tej książki. Czekam na nią z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się :)
    Czekam z niecierpliwością na więcej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie wziąłbym udział w tym konkursie, fajnie że są organizowane jakieś konkursy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 roku prowadzenia bloga! Dużo osób nawet nie wytrzymało by tyle czasu, mam nadzieje że poprowadzisz bloga jeszcze długo. Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję urodzin bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje i wielu kolejnych lat owocnego blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję rocznicy!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje i życzę kolejnych lat owocnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!