23 sty 2017

Walentynkowa pepika.

pepitka

Ja już przygotowuję

pierwsze  prezenty na walentynki :) 
Przysposobiłam sobie kartę - wiecie pewnie co to za karta.
Nie zdecydowałam się jej używać.
Nie lubię podawać wszędzie i aktywować informacji o numerze mojego tel.


diy

Miałam kart wyrzucić ale postanowiłam jedną z nich przerobić.
Okleiłam jedną stronę białą naklejką.

serduszka

Na tej stronie nakleiłam serduszko.
A poniżej wkleiłam moje i mojego ukochanego zdjęcie.
Oczywiście zabezpieczyłam zdjęcie taśmą klejącą.

walentynki

Tył oczywiście potraktowałam pepitką :) 

pomysły

I ciach nowa karta jest gotowa.

inspiracja

Karta trafi do portfela mojego ukochanego :) 
Tam gdzie monety ! 

serduszka
*
Wreszcie jest u mnie!
Miałam ją na mojej liście rzeczy koniecznych do kupienia :)

herbata

Ale się cieszę !
Zobaczcie jak jest pięknie wydana! 

kucharska

Już się nie mogę doczekać gotować z niej! :) 

książka

ciastka

EXTRA cena -zakup w markecie.

zielona herbata
*
Pamiętajcie o:

walentynki


walentynki serduszka

Użyłam:
* kartę z marketu
* okleina w pepitkę
* naklejki w serduszka z biedry
* biała naklejka
* taśma klejąca
*
Pani KoModa.

118 komentarzy:

  1. Ty to masz po prostu genialne pomysły. A książka i mnie by się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj, nie bądź taka!:D Pochwal się, w jakim to markecie takie książki można upolować??? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie recyklingowe pomysły. Brawo:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje pomysły:) Fajne i kolorowe zdjęcia. Zakładka z rośliną cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam kreatywność! Wyszło genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko może się przydać. Karta nowa bardzo pomysłowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - a już ją miałam wyrzucić ;)

      Usuń
  7. Ja nie wiem skad bierzesz te inspiracje ale dzięki temu Ty stajesz się inspiracja dla nas! POZDROWIONKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to potrzeba - ukochany wcześniej miał samo zdjęcie i po miesiącu już nie wyglądało - więc starałam się wymyślić coś innego :)

      Usuń
  8. Wow! Nie wpadłabym na to :) Chyba i ja muszę zrobić!
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły :)
    Książka faktycznie by się przydała.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam czasami tą panią, gdy gotuje w DDTVN i jej pomysły mi się podobają. Czas chyba kupić książkę.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam że ta Pani gotuje w TVN ;)

      Usuń
  11. Świetny ten pomysł z kartą. Gdyby sklep wiedział na co sie zdają ich zabiegi marketingowe😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha dokładnie ;) ale do kosza nie poszło!

      Usuń
  12. Twoja głowa jest pełna niesamowicie oryginalnych pomysłów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne walentynkowe inspiracje u Ciebie Ewa :) Walentynkowa pipetka wymiata !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że zawsze muszę ją gdzieś przemycić! :)

      Usuń
  14. Jesteś niezwykle kreatywną osobą, mnie by do głowy nie przyszły takie pomysły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z katą, na Walentynki jak znalazł:) świetna ta książka, jak przeczytałam " zdrowe dania w 15 minut" to stwierdziłam, że to coś dla mnie :) Czy można ją dostać w Biedrze?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ świetny pomysł z tą kartą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajny pomysł na recykling niepotrzebnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda naprawdę uroczo :)
    Brawa za pomysłowość i kreatywność.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no Kochana ! Kolejny raz mnie zaskaujesz ! Ślicznie :) Miałaś świetny pomysł z tymi kartami. Zadziwia mnie Twoja inteligetna kreatywnośc :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały pomysł na walentynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak szybko zabrałaś się za prezent na walentynki? W sumie co mi szkodzi, też się dziś porozglądam za jakimś łatwym i efektownym DIY :-)

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
  23. o matko kochana! Ty to masz pomysły :) ja jeszcze nie myślę o walentynkach, wiesz najpierw wypłata na koniec miesiąca a potem witaj Luty :) ciekawy pomysł na przerobienie znanych kart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już na święta planowałam - więc na walentynki będzie jak znalazł!

      Usuń
  24. Jak zawsze świetne pomysły :)
    Książka bardzo ciekawa, z przyjemnością bym się z nią zapoznała :)
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny pomysł i rewelacyjne wykonanie :) Bardzo mi się podoba Twój blog, na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - zapraszam do śledzenia moich postów!

      Usuń
  26. Ty to jesteś pomysłowwa

    OdpowiedzUsuń
  27. Książka jest przepięknie wydana!

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja droga, ty to zawsze masz fajne pomysły:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł na prezent! Pozdrawiam gorąco!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ukochany będzie się cieszył! :)

      Usuń
  30. Znowu pomysłowo, znowu kolorowo! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. No proszę, jak czasem małe rzeczy mogą stać się wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajny pomysł na prezent dla drugiej połówki :) Skąd Ty czerpiesz te wszystkie pomysły? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile kolorów :) Po prostu magicznie u Ciebie. I kolejny świetny pomysł.
    A do książeczki z chęcią bym zajrzała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. O i biedronkowa karta może się do czegoś przydać :D

    OdpowiedzUsuń
  35. W życiu nie wpadłabym na taki pomysł :p
    Właśnie sobie uświadomiłam, że czas pomyśleć o walentynkach...

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysłowe z tą kartą :) Bardzo fajna książka :) Ja mam z kolei kalendarz z przepisami kulinarnymi z biedronki :) Ciekawy jest ten kalendarz.

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł z wykorzystaniem takiej karty! Na pewno uroczo wygląda w portfelu ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. moja mama zgubila ostatnio ta karte:P

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wpadlabym na to, żeby kartę z Biedry tak przerobić;-)Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie - czekałam na impuls - co z nią zrobić :)

      Usuń
  40. Przynajmniej karta do czegos sie przydała ;) a do ksiazki chetnie bym zajrzała

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna przeróbka. Też mi szkoda ich wyrzucać, ale muszę się uwalniać od ilości przedmiotów, bo niedługo będę zamykać swoje mieszkanie z kopa, a tak lubię minimalizm. Aby zrealizować swoje marzenia potrzeba mi dużego domu, albo małego z dużym magazynem za nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mój ukochany już szuka jakiego magazynu - myślisz że to dla mnie ?? haahah

      Usuń
  42. Ty masz bzika na punkcie pepitki, a jak łowickich wzorów - i w Twojej książce wypatrzyłam talerz w łowickie wzory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - dlatego tą stronę wybrałam do zdjęcia :)

      Usuń
  43. Świetny pomysł z tą kartą - a jak się zostawi dziurkę, to można ją wykorzystać jako breloczek.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomysł z kartą świetny :) Bardzo zaciekawiła mnie ta książka - muszę ją mieć :D P.S. Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy pomysł na prezent. Co do książki... już ją gdzieś widziałam. Zastanawiałam się nad nią, ale nie kupiłam. Pewnie mogę żałować hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam kilka mega ciekawych przepisów! :)

      Usuń
  46. Ooooo tę książkę to bym chętnie przygarnęła pod swoje skrzydła! Panią Darię często oglądam w ddtvn :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu postowi dowiedziałam się że ta Pani gdzieś w TV gotuje! :)

      Usuń
  47. Nie ma to jak dobry pomysł.
    Ciekawa jestem, czy przepisy są proste i rzeczywiście szybkie.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie są choć wiele składników o których nawet nie słyszałam :(

      Usuń
  48. Super pomysł. A tytuł książki już mnie zachęca :) Jak ja nie lubię gotować dłużej niż 30 min! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię szybko - zdrowo i smacznie! :)

      Usuń
  49. Z tymi pomysłami jesteś nieoceniona! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  50. Rzeczywiście wydanie jest bardzo ładne, zainteresowałaś mnie tym tytułem. A pomysł na wykorzystanie karty? Świetny! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja zawsze jestem za tym, żeby gotować w domu a nie jeść na mieście. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to łatwe. Takie książki, które nam w tym pomagają powinny być szeroko rozpropagowane. Bo nasze zdrowie szykujemy sobie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jak mój ukochany gotuje mi w domu - ostatnio zrobił tyle klusek śląskich że przez 3 dni jedliśmy ;)
      <3
      Teraz robi pizzę a ja siedzę i czytam co się u Was na blogu dzieje.

      Usuń
  52. przerobienie karty, chyba bym na to nie wpadła :) super pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko teraz możesz wykorzystać ten pomysł ;)

      Usuń
  53. super naprawdę, ale ja jestem z tych leniwych ludzi i nie chciało by mi się tego robić ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny pomysł z tym przerobieniem kart :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Powoli u mnie też walentynkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!