3 cze 2024

Glina do modelowania dwa projekty.


Czy poznaliście, że to koń i sorter? 

Tylko do czego służą???
Pierwszy projekt to nasza super profesjonalna zawieszka zapachowa gotowa. 

Zrobiłam ją z naszej ulubionej masy z Action. Na plecy konika włożyłam filcową kulkę. Wystarczy tylko zakropić kilka kropli naturalnym olejkiem.

Pomysł wyczaiłam na pinterest. Tam była rozkoszna alpaka ❤️ KLIK
Kordonek z Flying Tiger

*

Ulepiłam ikebanę do kwiatów, bo zerwane po drodze wielkością pasują tylko do szklanek z Ikea. 

Czas kiedy pod blokiem jest masa kwiatów jest moim ulubionym.


Pomysł z Pinterest :) KLIK



Który pomysł podoba Wam się bardziej?
*
Pani KoModa 

2 komentarze:

  1. Jakie świetne pomysły! Ten koń jest rewelacyjny!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No można się tym pobawić i to wciąga.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!