22 paź 2021

Oszczędzamy na nowe ciuszki.

Oszczędzamy na nowe ciuszki.

Przedstawiamy Wam Puchacza skarbonkę.

Pomysł na sówkę zaczerpnęłam z mojej ulubionej książki z ozdobami choinkowymi. Połączyłam ją z rolką po papierze. Dodałam dno i nakleiłam przykrywkę z otworem. Aby całość była stabilna na dno skarbonki wkleiłam duży kamień. Są już pierwsze oszczędności.


*
Mamo zróbmy jeszcze przebranie na jutro do przedszkola.


Przepis:
Karton z frontów @ikea_wnetrza
Serduszka to lewa strona kartonu po mleku. Znalazły się również nakrętki czerwone. Pień drzewa z gazetki a konar z butelki. Kokardki pomarańczowe to pozostałości z rajstop.
I cyk. Gotowe

*
Pani KoModa

3 komentarze:

  1. Świetny strój! Świetna skarbonka!
    Fajnie wychodzi to "cyk":)))
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna skrabonka. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły. Skarbonka świetna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!