18 paź 2021

Na zimne wieczory herbatka i gra.

 


Gra przy herbatce.

Znacie TANGRAM? To bardzo prosta chińska łamigłówka.

Kiedyś miałam drewnianą wersję ale nie mogę jej znaleźć. Dlatego zrobiłam wersję kartonową. Dla mojej córki przygotowałam najłatwiejszą opcję gdzie widać jak należy ułożyć klocki. Mamy do układania kilka kotków. Jak już opanuje ten lewel wydrukuję jej trudniejsze zadania.
A wy lubicie takie gry?


*
Zapraszamy na herbatkę. My już zaparzyłyśmy swoją. 


Ale mamy jeszcze jedną dla niespodziewanego gościa. Także wbijacie na pogaduszki.


Stylowe filiżanki pochodzą z kolekcji #toiletpaper . Zdradzę Wam sekret że opcja z wpuszczanymi uszkami jest bardziej ergonomiczna. A przy produkcji łatwiejsza. 

 
*
Pani KoModa

2 komentarze:

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!