2 gru 2020

Kalendarz adwentowy , miasto i droga do mikołaja DIY + Poster Store.


Ostatnio szalejemy z córką i kartonami zobaczcie sami :) 

O 00:15 1 grudnia skończyłam kalendarz. Zaczęłam go jeszcze 30 listopada. Nie miałam jednego wybranego pomysłu wcześniej. Nie chciałam zrobić kalendarza z prezentami i powstał taki z zadaniami. 


Zadania wysłała mi znajoma ale w sieci jest masę pomysłów, które można dostosować do wieku i zainteresowań dziecka. 


*
Zrobiłam też córce kartonowe miasto. Zobaczcie trzy zdjęcia biorąc pod uwagę światło. 


Miasto docelowo trafi na parapet do sypialni i zastąpi na jakiś czas lampkę nocną.



Córka oczywiście dodała swoje zwierzaki.


*
Ten pomysł już kiedyś chodził mi po głowie Maria z Julululu ostatnio mi o nim przypomniała.
U mnie wersja: pomóż mikołajowi zanieść prezenty do domu 😁


Zaplatamy tasiemką zawiązaną na wykałaczce. Tasiemka była z opakowania po bombkach 


Podobają Wam się pomysły na wykorzystanie kartonów?

*

Cieszę się że jest jeszcze trochę czasu do świąt i jest jeszcze czas żeby pomyśleć o prezentach. Ja  podczas ostatnich zakupów na stronie Poster Store  zamówiłam również prezent dla teściowej. Był to prezent urodzinowo – imieninowy. Wybraliśmy trzy plakaty o różnym rozmiarze. Plakaty są w dobrej cenie dlatego mogą stanowić świetny podarunek dla solenizanta, pod choinkę czy na święta.

Teściowa uwielbia kwiaty dlatego to one stanowiły podstawę galerii obrazów  . Wybraliśmy białego tulipana z zieloną łodygą oraz  białą magnolię otuloną beżowym tłem. Dla przełamania dodaliśmy uniwersalne liście eukaliptusa  których szare tło idealnie współgra z szarą ścianą. Stonowane kolory obrazów wprowadzają harmonię do salonu i doskonale go uzupełniają.  

Pamiętajcie że jeszcze jeden dzień możecie zamówić sobie plakaty na stronie Poster Store  ze specjalnym rabatem  -35%

Wystarczy wpisać panikomoda35  w miejsce kodu rabatowego. 

(za wyjątkiem plakatów Selection, oraz ramek)

 *

Pani KoModa

Ps a tu możecie poklikać na inspiracje z pinteresta  które wykorzystałam :) 

KLIK    KLIK    KLIK   

7 komentarzy:

  1. Oj pięknie się bawicie z córeczką:)))fantastycznie wykorzystujesz kartony:)))pomysł z zadaniami na kalendarz adwentowy bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie nie mogę się doczekać, aż będę miała dzieci i będę im robiła takie kalendarze! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoim dzieciom także będę robiła takie świetne kalendarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej mi się podoba Twój pomysł z zadaniami, niż ze słodyczami, inspiruje , bawi i rozwija, super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kreatywne zabawy, oby tak dalej :) Nie ma nudy!

    OdpowiedzUsuń
  6. super! ja niestety jestem świątecznym leniem - przystrajam tylko dom i odpoczywam, nie piekę pierników i nie robię kalendarza, kiedyś myślałam, że to z braku czasu, ale to jednak brak chęci:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarz adwentowy jest cudny :) Z resztą ten podświetlany domek również :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!