6 lip 2020

Trzy pomysły DIY z kartona. Inspiracja Pinterest.


Kiedyś zarzekałam się że nie będę miała kaktusów w domu.
Ale pojawiło się dziecko i dla niego zmieniłam swoje założenia  ;)
Dziś mam dla Was kolejne trzy pomysły na zabawy z dzieckiem.
Poprzednie macie TU KLIK


Postanowiłam wypróbować dwa pomysły na kaktusy. 
Opuncję wycięłam córce z kartonu. 
Tata pomagał jej malować.


Drugiego kaktusa zrobiłam sama.


I tak wyszedł kaktus saguaro :) 


Kaktusy zrobiłam z kartonów po frontach.
Doniczki z rolek po papierze toaletowym.


*
Trzeci pomysł to wielorazowa malowanka.


Namalowaną "panią" zabezpieczyłam taśmą klejącą.
Dzięki temu można malować po niej farbami i zmywać  i znów malować. 


Jak Wam się podobają takie pomysły?
Pani KoModa

12 komentarzy:

  1. Tam to kopalnia pomysłow :D Wyszło fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze macie świetnie pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi kaktusami to świetny pomysł! Czasami mam problemy żeby podlewać jakiekolwiek kwiaty, ale wersja kartonowa może okazać się strzałem w dziesiątkę w moim domu. Żadne kwiaty nie ucierpią, a ja będę miała śliczną alternatywe!
    Pozdrawiam i jeśli chcesz zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam traumę od małego. Więc to jedyna alternatywa ;)

      Usuń
  4. Te kaktusy wyglądają świetnie. Rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pomysły i świetne wykonanie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaktusy są świetne! Wielorazowa pani też:))) Wspólna zabawa - super!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstały super kaktusy. Pasowałyby do mojej łazienki. Poza tym fajna zabawa z córeczką.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować :) Mój kot cały czas zrzuca moje kaktusy, to się zdziwi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kaktusiki, ale trzeba mieć dobre farby, by to ładnie wyglądało

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz... chyba ten rodzaj postów będę teraz lubiła u ciebie najbardziej :) Mi brak cierpliwości do moich dzieci i do szukania im zajęć, a u ciebie mam podane jak na tacy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe życie dla starych kartonów. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!