22 lip 2020

52 książki w 2020 roku podsumowanie półroczne. + Insp.Pinterest.


Pół roku za nami, ciekawa jestem jak Wam idzie czytanie książek.

Moją grafikę na podsumowanie przygotowałam na początku roku.
KLIK 
Teraz udało mi się wpisać przeczytane książki.
Jest ich 37.
Mamy 30 tydzień roku więc myślę że to przyzwoity wynik.


Ciekawa jestem jak u Was z czytaniem.
Piszcie w komentarzach!
*
Przy okazji zrobiłam też motyla zakładkę. 


Nie obyło się bez nieudanej próby.
Na początku motyla który w oryginale KILK jest z papieru do origami składałam z bloku technicznego.


Papier z bloku technicznego brzydko się zagina i u mnie przynajmniej krzywo...
Jedyny papier w miarę plastyczny który miałam pod ręką to koperta ze zdjęć.

  

Dlatego część motyla jest biała ;)


Skusicie się na zrobienie takiej zakładki?
*

Ps pamietajcie że do 23 lipca do północy możecie skorzytać z
kuponu rabatowego - 30 % na zakupy.
Do wykorzystania na stronie POSTER STORE 
Wystarczy wpisać panikomoda2020 w miejsce kodu rabatowego. 
(za wyjątkiem plakatów Selection)
*
Pani KoModa. 

7 komentarzy:

  1. Wynik przeczytanych książek przez Ciebie robi wrażenie. U mnie znacznie mniej :) Piękne motylki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik. Motylek śliczny.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wynik. Ja ze względu na opiekę nad Kaliną, czytam o wiele mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka - motyl urocza :).

    OdpowiedzUsuń
  5. wynik czytelniczy bardzo zadowalający:) aby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku przeczytałam dopiero dwie książki :) Muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję naprawdę dobrego wyniku czytelniczego. 😊

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!