15 lip 2020

A może pizza ? Inspiracja z Pinterest


Moja córka uwielbia pizzę.


Zawsze razem z tatą robią pizzę.
Dlatego zrobiłam jej takie danie również z kartonu.
To bardzo proste - zobaczcie.


(1) Wybrałam sobie kilka dodatków które narysowałam
(2) i wycięłam
(3) Od talerzy wycięłam kilka kółek i jedno koło na brzeg
(4) Wszystkie wycięte dodatki pomalowałam kredkami.


(5) U nas znalazły się: oliwki, rukola, salami, ser i pieczarki
Córka od razu przystąpiła do robienia pizzy :)


Inspiracja: KLIK KLIK  KLIK 


Mniam mniam :) 
*
Pamiętajcie, że takie wieszaki na rysunki również możecie kupić z
 rabatem - 30%
Wystarczy wpisać panikomoda2020 w miejsce kodu rabatowego. 
(za wyjątkiem plakatów Selection)


*
Pani KoModa

10 komentarzy:

  1. Jakie to pomysłowe. Prawdziwa inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, kreatywna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł :D Mega kreatywność. Po takiej zabawie, aż ma się ochotę na prawdziwą pizzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Nam wiele lat temu udało się kupić taką drewnianą z dodatkami na rzepy - junior bardzo długo się nią bawił, potem została przekazana kolejnym dzieciom w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zabawę, podoba mi się bardzo <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pizza to genialny pomysł! A jaka niskokaloryczna! jeśli w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylowa kreacja! Super pomysł!
    Apartamenty HostingWarsaw

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!