30 paź 2019

Recykling opakowań po kosmetykach. Diy. Mega dużo inspiracji!


Wygrałam !!

Bo to był konkurs na wykorzystanie opakowań po kosmetykach. 


Tu opakowanie po szamponie - świetnie nadaje się na pudełko na kredki - na miejscu i na wynos ;) 
*
Do słoiczka po kremie do twarzy na dzień  wrzuciłam kredę mojej córki. 


Ona ma dodatkową zabawę odkręcając i zakręcając opakowanie.

*

Słoiczki po kremie do twarzy i pod oczy użyłam do segregowania drobnych koralików do szycia.

*

Pudełko po mydle służy mi jako podajnik na watę :)
*
Zabawy z segregowaniem kasz :)


Oczywiście słoiczki z kremów.

*

Butelkom po żelach pod prysznic poucinałam góry i tak postał zestaw pojemników.
Ps z etykiet wycięłam również kwiatki - bo ładne były.
Ps 2 a na dno powrzucałam po kamolu - co by pudełka stały stabilnie.

*
A górne części zostawiłam sobie w kuchni do przesypywania różnych rzeczy, tu np kasza.


Oraz kaszka mojej córki :) 

*
Może coś z tego będzie...


Słoiczek po kremie do twarzy.
*
Dołączyłam również moje stare pomysły.
Pamiętacie je?


Wymiana kwiatowa w opakowaniach po szamponach do włosów.

*
Zainspirowani?
*
Pani KoModa

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za kolejną wspaniałą porcję ciekawych inspiracji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! W moim słoiczku po kremie trzymam szpilki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochwal się co wygrałaś. U mnie też byś wygrała :) Jesteś pomysłową osobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż wspaniałych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! I wszystko się przydaje drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły! Recykling jest bardzo ważny, bo znacznie obniża liczbę odpadów. Dbajmy o naszą planetę, ponieważ dzięki temu poprawiamy stan środowiska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... Do tej segregacji koralików najpraktyczniej zabrzmiało, jak dużo masz :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, uwielbiam recyklingowe pomysły!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za inspirację z lejkiem do przesypywania, bardzo mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe wykorzystanie pojemników po kosmetykach. Tylko na kasze przydałoby się coś większego. Ukłony

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo fajnych i praktycznych inspiracji.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna inspiracja naprawdę. Szczególnie opakowanie po szamponie jako pojemnik na kredki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Przykład fantastycznego dbania o środowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ świetne pomysły! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysły, wiele inspiracji <3 chętnie skorzystam z propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mainkan permainan Gaming Online dengan mudah hanya dengan menggunakan Aplikasi Cheat Gaming Online Indonesia yang tersedia dibawah ini.

    cheatpasti
    infopendek
    infojitu
    situspanas

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!