4 cze 2019

Recykling cz II - pomysły.


O nie, nie wyrzucam
Nie mam serca jak się kubeczek potrzaska wyrzucić go.
Jeszcze tak pięknego - od razu przerabiam go na doniczki.

pepitka

Już kiedyś pokazywałam pudełko na wsuwki. 
Po jakiś innych tabletkach zrobiłam pudełko na spinki małe.

butelki plastikowe

Rzadko pije wodę w małych butelkach ale jak mi się już zdarzy nie wyrzucam ich.
Targam do domu i przesypuję do niech kasze i inne sypkie artykuły.
*
Ale ulubionymi grzechotkami córki są właśnie butelki z różnymi kaszami.
Cieciorka, soczewica, fasola, ryż.

platikowe pudełka

A te woreczki też z kaszami. 
Kiedyś takie miałam w przedszkolu więc podobne mama uszyła córce.
Materiały z odzysku :) 

organizacja zabawek

A teraz hit!
Spodnie jeansowe - brązowe - nikt nie chciał chodzić . 
Mama przerobiła na 6 kosmetyczek.
Idealnie pasują na zabawki córki.
Osobne na układanki, klocki, zwierzątka, memory, gumowe zabawki.

organizacja zabawek

Jedną przysposobiłam sobie na papućki na wynos.
W gościach często marzną mi nogi więc noszę ze sobą materiałowe paputki ze skórzaną podeszwą. 
I cyk do torebki :) 

recykling
*
Ciekawa jestem który pomysł najbardziej Wam się spodobał.
Ale kochani to nie koniec - już zrobiłam zdjęcia kolejnych pomysłów - także oczekujcie. Będzie tego więcej. :) Ale będzie też Zero Waste :) 
*
Pani KoModa

12 komentarzy:

  1. Jaki fajny pomysł z tymi kubeczkami. Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomite pomysły.:) Mnie najbardziej urzekły kosmetyczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, szczególnie butelki z kaszami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni pomysł jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy pokazany przykład ponownego wykorzystania zbędnej rzeczy, wart jest naśladownictwa. Nie jadam praktycznie kasz, więc tego pomysłu z butelkami nie wykorzystam, ale chętnie wpadnę zobaczyć, co jeszcze przygotowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe życie dla kubków bardzo mi się podoba. Sama z tego będą korzystać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Znalazłam Twojego bloga przypadkiem i mi się spodobał:)
    Grunt, to dobry pomysł i można wyczarować takie cudeńka, gratuluję:)
    Pozdrawiam najserdeczniej:)
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa bardzo fajne pomysły. Bardzo podobają mi się woreczki dla córeczki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie spodobały się wszystkie :)
    W tym plastiku produkty spożywcze nie psują się? Kaszę, ryż zawsze kupuję w papierowych opakowaniach bo wydaje mi się, że lepiej oddycha, ale groch czy fasolę rzeczywiście często widuję w opakowaniach plastikowych...

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo jesteś pomysłowa, super to wszystko poprzerabiałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczki najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w gości noszę wełniane paputki, które zrobiłam sobie na drutach (w worku) :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!