13 lis 2017

Marmur u kuchni. Moje domowe Menu. DIY.

czarno białe

Tak mówicie o tym marmurze - to i ja postanowiłam sobie też swój marmurek zrobić. 
Z internetów wydrukowałam sobie kartkę marmurową.


inspiracje

Chciałam pisać po szybie - oczywiście wypróbowałam kilka opcji.

szybka

Aby wszystko było prosto pod szybkę podkleiłam liniuszek - kartkę  w kratkę. 

pomysł na ramkę

Na szybce postanowiłam zrobić menu.

pisanie na szybie

Menu herbat jakie mam w domu.

pióro

Tak pomyślałam że to będzie prostszy sposób, jak przyjdą do mnie goście.

herbata

Na razie ramkę powiesiłam nad blatem w kuchni.

pomysł kuchniazioła

Ale też czasem stawiam ją na blacie w towarzystwie słoiczków z herbatami. 

słoiczki DIY

Już się nie mogę doczekać reakcji moich gości na to menu :)

pomysł na kuchnię

Ciekawa jestem jak Wam się podoba mój pomysł.

spis ziół  słoiczki organizacja


porcelana







Ja wybieram zieloną w moim ulubionym kubku z Karoliny.


















*
W tle widać:
Użyłam:
* obrazek marmuru wydrukowany
* ramka Jysk
* pióro którym pisałam na szybie 
Pani KoModa.

56 komentarzy:

  1. Pewnie to będzie miłe zaskoczenie dla gości:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę. Jaki fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł jeśli trzymasz herbaty na blacie. Pozdrawiam.:)


    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Jak w dobrej herbaciarni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł fantastyczny:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie menu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę marmur drukowany, takiego jeszcze nie widziałam:) pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo to ja myślałam, że tylko ja jestem taką herbaciarą. U nas też po kilka różnych rodzajów i smaków

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! A jaka wygoda. Ja za każdym razem muszę recytować gościom jaki mają wybór, a i tak o czymś zawsze zapomnę :) Pyszne masz te herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! Jeśli się nie obrazisz, to podkradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biały marmur jest niezwykle elegancki. Super pomysł, można też jakieś wiadomości albo listę zakupów pisać.
    Pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł goście wpadną i mogą wybrać sobie herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprytne rozwiązanie! Niektórzy goście, słysząc litanię herbat, jakie mam w domu są oszołomieni i z wrażenia zapominają po chwili jakie mają opcje i biorą najprostszą, zamiast zasmakować czegoś nowego. A dzięki Twojemu pomysłowi, mogą bez skrępowania wybrać to, czego chcą :) Dzięki za podpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten pomysł. Marmur wygląda wręcz genialnie :)
    Jest super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow....jaki wybór! Jestem zaskoczona. Odkąd wykarmiłam moje dwie dziewczyny piję tylko wodę. Kiedys lubiłam herbatę ale nigdy słodzoną by czuć smak. Teraz tylko do czasu do czasu, dla towarzystwa. Zioła jak najbardziej!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mi sie marzy taca z marmuru

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie szukam fajnych pomysłów na użyteczną dekorację kuchni, więc chętnie skorzystam z Twojej propozycji :)
    Bardzo ładnie się to prezentuje.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewa, jak zawsze ciekawy pomysł :) Marmur jest popularny i po Twoim projekcie widać, że ma szerokie zastosowanie :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No pomysł rewelacja :) I niezła kolekcja herbat i ziół! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pomysłowe rozwiązanie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne i pomysłowe :) przydałoby się dla mojego Ukochanego, który bywa niezdecydowany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś niesamowita!!! CHyba bardziej kreatywej osoby od CIebie to ja jeszcze nie widzialam Kochana! Wspaniale to wyszlo:) p.s. uwielbiam marmur :*

    OdpowiedzUsuń
  23. haha, muszę coś podobnego zrobić nad moim ekspresem do kawy...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł, to trzeba przyznać! :) Wygląda fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł świetny. Taka ramką mogłaby być też listą na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam Twoje pomysły! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałaś super pomysł.Swietnie wygląda.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł a słoiki podpowiedziały mi jakie mam wykonać prezenty na Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł z herbacianym menu super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie ułatwienie! I dla Gości i dla Gospodyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dosyć pomysłowe :) Ja bardzo lubię herbaty owocowe ;)

    Pozdrawiam i życzę miłej soboty i niedzieli,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie wpadła bym na pomysł, aby wydrukować kartkę marmurową. Świetnie to wszystko obmyślilas ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy pomysł :) I na pewno zaskoczysz gości takim menu i... takim wyborem herbat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę fajny pomysł. Takie menu ułatwia sprawę przy serwowaniu herbat. Marmurek dodaje całości uroku :). Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja posiadam tylko jeden rodzaj herbaty, ale pomysł na "menu" zabawny. Mnie jednak urzekły słoiczki, niby zwyczajne, a z nadrukami, które czynią je ciekawymi. Gdyby jeszcze "ujednolicić" zakrętki, to byłoby jeszcze bardziej elegancko. Jakieś 20 lat temu, gdy nie miałam jeszcze komputera i drukarki, zwykłe słoiki obszyłam materiałem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle oryginalne, proste i jakże świetne DIY :) za małe pieniądze, świetny pomysł, aż sama sobie takie cacko sprawię, ale z innym, nie marmurkowym tłem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post,Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjny pomysł! Fajnie to wygląda i praktycznie co najważniejsze w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pomysł, marmurowe elementy w kuchni są bardo stylowe a marmur łatwo się czyści.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie to wygląda *-*

    Zapraszam na coraciemnosci.blogspot.com gdzie wystartował w piątek konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  41. rzeczywiście fajny pomysł :) nie wpadłabym na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny pomysł :) ciekawie wymyślone :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Powtórzę wspaniały pomysł!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie też może być zielona :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny pomysł. Bardzo lubię taki marmurkowy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny blog widać , że tworzony z pasji :)
    Świetny pomysł z tym marmurkiem też lubię marmur .

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam marmur i zdecydowanie będzie on królował w mojej marmurowo- złotej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę przyznać, że to wyszło genialnie. My obecnie zastanawiamy się nad aranżacją całej kuchni, od rolet po wazoniki i chlebak. Jest to mocno pracochłonne, ale jakoś trzeba dać radę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygląda to bardzo estetycznie. Marmur w kuchni to zawsze dobry pomysł, niestety trochę kosztowny.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!