20 lis 2017

Broszka DIY z recyklingiem. CZ III.

żółty pasek

To trzecia broszka którą zrobiłam.
Co by się powoli ukryć się przed zimnem zakładam moje "fruwajki"
Do których niezbędnym akcesorium są broszki.
Tu jedna z moich ulubionych.


czarny sweter

Postanowiłam tez zrobić sobie kolejną broszkę.
Do tego użyłam zepsutego żółtego paska. 

stary pasek

Oraz przypinkę którą znalazłam gdzieś w szufladzie.

pomysł na pasek

Prosto połączyłam przypinkę z paskiem.

broszka z paska

Już się nie mogłam doczekać jak ją założę z moim nowym  swetrem - poncho. 

zrób sobie broszkę

Są dwie opcje noszenia:
1 - pasek jest dociśnięty do końca.

diy recykling

2 - końcówka paska schowana za szlufką.
Ta wersja jest bardziej elegancka. 

pomysł inspiracja broszka

Uważam że broszka jest najprostsza do zrobienia ze wszystkich trzech które zrobiłam.

zrób to sam biżuteria


broszka dodatek diy

A jak Wy sądzicie? 

inspiracja brooch

Ja idę w miasto z moim nowym gadżetem :) 

poncho jesień 2017
*
Już niedługo trafi do mnie książka "Arsen" Mia Asher.

 od 

Nie mogę się na nią doczekać.
Czytaliście już ją ?
*
Użyłam:
* przypinka
* stary, zepsuty pasek
*
 Pani KoModa. 

44 komentarze:

  1. Stylowa i praktyczna. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mały akcent, a cudnie ożywił całą stylizację:). Super :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, oryginalny i recykling w jednym. Broszka faktycznie najłatwiejsza w wykonaniu, choć do mnie przemawia całkowicie klamerka :D Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe rozwiązanie. Możesz być pewna, że Twoja broszka jest jedyna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna ta broszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł :) Ja też wykorzystuję stare paski, przeważnie do ozdabiania świeczników. Masz już fajną kolekcję oryginalnych broszek.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje broszki są niezwykłe! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię broszki:)))Twoja jest piękne i elegancka:)))ja ze starego paska ostatnio zrobiłam bransoletkę:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyszło:)
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to fajne wyszło! Piękno tkwi właśnie w takiej prostocie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś z niczego to tylko Pani Komoda potrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna i pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno to oryginalna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola amiga querida, que idea mas genial ,,, espero que tengas una buena semana

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł.
    Właściwie... nigdy nie widziałam podobnej broszki. Oryginalna.
    Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba najdziwniejsza, ale i najbardziej oryginalna broszka jaką widziałam, naprawdę pomysłowo :) Szalona jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda! Też chcę coś takiego :-P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna broszka. W sumie też bym znalazła coś co by się nadało do przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo intrygująco wyglądają;) Super pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna inspiracja :)już kombinuję jak jeszcze można by wykorzystać te klamry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejną fajną broszkę Pani zrobiła :) Bardzo fajny pomysł :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie pomyślane, też bym chciała taką ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo niestandardowa - właśnie takie lubię :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, Ty jesteś po prostu niemozliwa! Mam nadzieje ze dalas to na pintresta, bo ja tak ! Bo jest to niesmowicie pomysłowe :* Zdolniacha moja :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo oryginalny dodatek do ubrań, świetnie komponowałby się z sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny, kreatywny pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysłowa ,oryginalna broszka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle pełna głowa pomysłów :D Świetna, niespotykana, niezwykle oryginalna brosza :D
    Pozdrawiam ciepło, .Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Na taki pomysł w życiu bym nie wpadła. Genialne! Do tego bardzo ciekawie wygląda. Bardzo dobry wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wygląda na tym białym poncho :)Też lubię tę cześć garderoby choć częsciej nosze ją późna wiosna/ wczesna jesień i służą mi wtedy także jako okrycie wierzchnie zamiast kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z niczego zrobisz coś :) Mnie by się w sumie przydała, bo mam jeden sweter niezapinany...

    OdpowiedzUsuń
  33. No pomysł bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo oryginalny pomysł na broszkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No skąd Ty czerpiesz takie pomysły? Brocha jest super!

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawy pomysł :D nigdy czegoś takiego nie widziałam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł, pięknie wykonana broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Również jestem w szoku. Okazuje się że w taki prosty sposób można zrobić sobie fajną broszkę. Super!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wygląda, podziwiam u kogoś, ale sama jakoś nie noszę :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!