18 maj 2017

Mieszkanie w spółdzielni.

obrus bieżnik

Uważam, że oprócz tych wielu plusów jakie ma mieszkanie
w blokach są też rzeczy które mnie drażnią.
Np. Ja muszę się dostosować do ich absurdalnych pomysłów.
A oni średnio się wywiązują ze swojej pracy.
I już nie narzekam na biało/gołębi szary pomalowaną klatkę schodową.
(tak domyślacie się chyba jak wyglądają ściany po miesiącu)
10 marca wymieniali liczniki.

rewizja

Musiałam pozbyć się jednej płytki.
(fachowiec za nisko zrobił rewizję)
Licznik zmieniony a na plombę czekam.
Z taką wielką dziurą!
Pomyślałam więc o tymczasowym zamaskowaniu tego feleru!

 zrób to sam

Karton wycięłam na odpowiednią wielkość.

zrób to sam pomysły

Liczyłam na to, że będzie to tymczasowy temat więc nie oklejałam okleiną kartonu.
Zastosowałam więc obulepną! :)

dodatki

Efekt od razu przypadł mi do gustu.
Zobaczcie sami!

aranżacja

Karton dostał tą samą okleiną którą wykorzystałam wcześniej w poprzednim pomyśle .

biało czerwona

Ale co tam...
Teraz relaksuję się w pięknym towarzystwie!

inspiracje pomysły

Kupiłam sobie piękny obrus w biedrze.
140x200 optymalnie pasuje na mój rozłożony stół.
Teraz wersja jest zmniejszona - założyłam część obrusu pod spód.

jabłko zielony

Kolor jest mega ciekawy i same listka są świetne.
Strasznie spodobał mi się ten motyw!
 Ciężko go wyprasować po praniu - to jedyny minus który zauważyłam.

inspiracje pokój dzienny

Jestem z niego mega zadowolona!
A Wy co myślicie?
*
Użyłam:
* kawałek kartonu
* okleina z marketu
W tle:
*
Pani KoModa.

103 komentarze:

  1. spoldzielna ma swoje plusy szkoda ze ich coraz mniej

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak! Będziesz pan zadowolony:) Ale ładnie wyszła ta własnołapkowa płytka.
    Obrus świetny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie sama nie zrobię - to kto mi zrobi... ;)

      Usuń
  3. Dla mnie bomba... jesteś Skarbnicą świetnych pomysłów.Oj, jak dobrze być tutaj znowu. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coś Ciebie ostatnio nie widać...

      Usuń
  4. Jesteś cudotworczynią, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przecież tak prosto i łatwo było to zrobić ...

      Usuń
  5. Ty to ze wszystkim umiesz sobie świetnie poradzić!
    Twoja wersja podoba mi się bardziej od oryginału!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł ! Bardzo lubię Twoje ciekawe i inspirujące pomysły :) Orientalny wzór pasuje i nadaje charakteru całej łazience !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - ale chyba już bym wolała móc zainstalować płytkę!

      Usuń
  7. Elegancko!
    Obrus świetny! Ja go w mojej biedrze nie widziałam, pewnie szybko wykupili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ja jak go zobaczyłam wiedziałam że będzie świetnie się nadawał do mojego kącika jadalnianego.

      Usuń
  8. Podoba mi się Twój pomysł -:) ta plomba jest ładniejsza niż płytka -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm - nikt ze znajomych nie jest zaskoczony, nie pyta o co chodzi - więc chyba pasuje :)

      Usuń
  9. Świetny pomysł! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ten obrus, lampa i kwiaty - rewelacyjne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię bardzo za te pomysły. Wyszło świetnie!
    A co do obrusiku, śliczny. Też miałam go w rękach i zastanawiałam się nad zakupem, ale jak się nie ma jeszcze docelowego stołu i nie zna się wymiarów to raczej zakup w ciemno odpada :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam konkretny stół i do tego okazję - zapraszałam rodzinę na proszony obiad - obrus musiał być :)

      Usuń
  12. Obrus bardzo ładny. Świetnie się komponuje z liścieniem oraz żółcieniem. Co do łazienki - jak zwykle wygrałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym czasie było mi mega miło siedzieć przy tym stole w salonie :)

      Usuń
  13. Moja Mamusia i Babciusia mają mieszkania w bloku we współdzielni. Przyznać muszę, że jeszcze nigdy nie narzekały hihih :) Łazienka- cud malina Kochana ! Uwielbiam Twoje kreatywne myślenie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od ludzi którzy tam pracują .. :)

      Usuń
  14. Fajnie zamaskowałaś tą dziurę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamuflaż dziury idealny. Obrus b. ładny. Ze spółdzielnią nie mam doświadczeń, ale to Polska, więc się nie dziwię. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah dokładnie tu można wszystko jeszcze w spółdzielni :)

      Usuń
  16. Świetny pomysł! Może kiedyś będę miała okazję wykorzystać, choć na razie na moją spółdzielnię nie mogę narzekać :) Kiedyś nawet zajęli się tym co nie było ich obowiązkiem, więc mają u mnie plus. Świetny ten obrus, kolorek rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam aż za dobrze, jak zmieniali nam liczniki... Nie założyli plomby, bo im się skończyły, a w dodatku założyli nasz licznik odwrotnie i kręcił się do tyłu... Od zera, weszło na same 9. Później zaoferowali nam rachunek jak za tyle tysięcy metrów, musieliśmy się nie źle dochodzić z nimi...
    Łazienkę naprawdę świetnie zamaskowałaś :) Może pozostanie to na stałe? ;)
    Uroczy obrus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no nie żartuj - fajny pomysł na podreperowanie finansów spółdzielni ;)

      Usuń
  18. Pomysł genialny + świetne wykonanie:-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tą maskownicą, wygląda super i w życiu bym nie powiedziała, że to tektura :) lubię takie kreatywne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej fatycznie ta dziura strasznie wyglądała, ale znalazłaś świetny sposób na zakrycie jej! Super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się cały czas wydawało że pająki mi z tej dziury wychodzą... :(

      Usuń
  21. Fajny obrus. Bardzo mi się on podoba :) Fajny sposób na zakrycie tej dziury :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  22. Wowww!!!Rewelacyjnie poradziłaś sobie z tą dziurą:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo Ty! Efekt naprawdę zaskakujący i teraz rzeczywiście nie widać tej okropnej dziury. Sama też narzekam na swoją spółdzielnię, nie ma komu zadbać o blok czy klatkę, ale do rozwalania mieszkania to pierwsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah masz rację - u mnie pierwszy raz malowali klatkę od x lat. Na biało - chyba wiesz jak teraz po miesiącu wygląda...

      Usuń
  24. Wow, też bym była wkurzona widząc taką dziurę w mieszkaniu.. Fajny pomysł, oraz ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh jak ogarnie to spółdzielnia - to potem mój ukochany musi wziąć się do pracy i dokończyć to już sam.

      Usuń
  25. Zawsze masz ciekawe pomysły.Obrus jest śliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pasuje do mojego stołu i kolorystyki "jadalni"

      Usuń
  26. Fajnie sobie rozwiązałaś ten problem ;) Ja mieszkam w bloku i już mam dość...chociazby ze względu na to co się dzieje na osiedlach...wszędzie musiałby być monitoring...tragedia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha u mnie na szczęście jest dosyć spokojnie :)

      Usuń
  27. Ta Twoja tymczasowa kartonowa 'zasłona" wygląda jak kafelek :) i jak pięknie się wpasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny pomysł i do tego jaki efektowny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Można? Można! Kobieta zawsze da sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obrus ekstra, ale najbardziej podoba mi się podoba pomysł z łazienką. Jak zrobić coś z niczego :D Pozdrawiam foch4ever.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś mi się zdaje, że pomysł na załatanie dziury nie będzie taki tymczasowy. :) Wygląda jak najprawdziwszy kafel i to jeszcze z kompletu. :)Obrus bardzo ładny, teraz mają fajne szklane naczynia z sylikonowymi zatyczkami ale już nie mam gdzie ich trzymać, także... obeszłam się smakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację biedra czasem ma coś fantastycznego :)

      Usuń
  32. Świetny pomysł ze sposobem załatania dziury w łazience, wygląda to naprawdę świetne :)
    Obrusik śliczny :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że to tymczasowe rozwiązanie ;)

      Usuń
  33. Obrus super. Jak zawsze stanęłaś na wysokości zadania, ściana prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiem co znaczy mieszkanie w spółdzielni, ale trzeba jakoś sobie radzić.
    Twoje rady są niezastąpione, wspaniałe pomysły...
    Pozdrawiam Pani Domu

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie umiesz poradzić sobie z różnymi problemami. Jak zwykle jestem pod wrażeniem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obrus to niestety nie moje klimaty, ale z tą dziurą w ścianie muszę powiedzieć, że poradziłaś sobie po mistrzowsku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm sama nie wiem - mi się podoba. Choć w sumie wcale nie jestem fanką obrusów

      Usuń
  37. A mnie się wszystko podoba! :) Pomysłowo i stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  38. I właśnie dlatego nie wyobrażam sobie na dłuższą metę mieszkania w bloku ;)
    Obrus piękny, ciekawy wzór, taki niecodzienny i niespotykany :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ja widzę jednak więcej plusów mieszkania w bloku :)

      Usuń
  39. Zaślepka do łazienki jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziury nie widać i jest elegancko, świetny pomysł! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - ale finalnie wolałabym żeby jednak tego nie było.

      Usuń
  41. to niesamowite że w taki prosty sposób uzyskałaś mega designerski efekt, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł z maskowaniem licznika - bardzo ładnie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie dobrałaś dodatki do tego obrusa, szczególnie żółć cudna - te tulipany i abażur. :) Dziura też fantastycznie oklejona. Łazienka zyskała całkiem inny wymiar. Kapitalne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się czasem ratować różnymi sposobami...

      Usuń
  44. Świetny pomysł :) A Matką wynalazku jest potrzeba, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba ten pomysł, aż natchnęło mnie to do uzupełnienia moich niektórych luk w domu, świetna myśl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - cieszę się, że Cię zainspirowałam.

      Usuń
  46. Bardzo kreatywnie to zrobione ! Bez zbędnego bawienia się ;) Z pomysłem i rozmachem !

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniały pomysł! ładnie wyszła ta płytka:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz pomysły i gust. Ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy4/5/20 23:39

    Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy6/5/20 18:08

    Przede mną dopiero fakt kupna mieszkania, więc staram się dobrze do tej sytuacji przygotować. Jestem zdania, że dobrze jest mieć wiedzę o tych rzeczach. Czytałem również o tym co powinien zawierać protokół zdawczo-odbiorczy https://www.eurostyl.com.pl/blog/protokol-zdawczo-odbiorczy-nieruchomosci-co-musisz-o-nim-wiedziec i jestem zdania, że jest to bardzo ważny aspekt.

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!