25 lip 2017

Plakaty DIY z mapą. Plakat do druku.

ceramika

Po odwiedzinach na Waszych blogach zostałam zainspirowana.
Fantastyczny post Pauliny z One Little Smile o tym jak zrobić samemu mapę do ramki.


pomysł

Nie będę podawała krok po kroku jak co i jak robić wejdźcie do Pauli ona to świetnie pokazała.

inspiracja
Można to zrobić na stronie:     https://snazzymaps.com/ 
Ja stworzyłam wersję swojego miasta.
Mapa częstochowamapa diy KLIK

Szczerze? Miałam problem z instrukcją więc siedziałam na tej stronie i klikałam...

To z całą pewnością ja! Nie mam cierpliwości do instrukcji.

Nie rozumiem instrukcji ... ale co tam :) 
Wydrukowałam sobie dwie wersje.

mapa do druku

I co mi się od razu rzuciło w oczy?

zrób to sam
Zdecydowanie nie podoba mi się wersja w szarościach i z opisami.
Nie wiem, może przez to że mam za słabą drukarrę. 
Jak myślicie?
pomysł na dekoracje

Natomiast mapa z samym konturem wg. mnie jest fantastyczna! 

mapa do druku

.Biorąc pod uwagę że to darmowa aplikacja i całość można zrobić za darmo w domu -
wydaje mi się, że to fantastyczna opcja. 

ceramika

W tle:
* ramki Jysk
* kominek H&Y
*
Pani KoModa

78 komentarzy:

  1. Efekt jest super więc warto było się pomęczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się wydaje, że mapa konturowa zdecydowanie lepiej wygląda. Pięknie Ci wyszło ;). Od dawna marzyła mi się taka mapa tylko w formacie A1. Mam instrukcję to może pokuszę się l jej stworzenie :). Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - możesz to zrobić sama - polecam.

      Usuń
  3. Super, też spróbuję :-) :-)
    Pozdrawiam serdecznie J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog to jest kopalnia inspiracji! Świetny pomysł :)
    Większość pomysłów potrafiłabym wdrożyć w życie to i z mapą dam radę :D
    Super :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie konturowa czarno-biała mapa świetnie wygląda :) Ogromne dzięki za patent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, minimalistyczny pomysł.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że w sumie fajnie to wygląda, takie grafiki podobają mi się przede wszystkim w większym formacie, wtedy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mapa konturowa jest bajeczna! Taka prosta forma najlepiej się broni :)Dekoracja na pniu mnie zachwyciła! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze pierwszy raz coś takiego widzę i z chęcią stworzyłabym taką mapę :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze podobały mi sie te mapy i rzeczywiście ta z konturami jest rewelacyjna! muszę zagłębić się w temat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwie się, że się zainspirowałaś;) Teraz mam przez Ciebie zgryz, bo mi tez sie podoba...tylko gdzie to powiesić? Może znajdę kawałek ściany...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny efekt:)))bardzo ładna dekoracja ściany:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podzielam Twoje zdanie, same kontury wyglądają lepiej, pomysł jest świetny. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ozdoba, pięknie się prezentują w ramkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mapa konturowa jest zdecydowanie ładniejsza. Cudne są mapy w ramkach, sama o takiej marzę. Muszę wypróbować ten program. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak! Wersja z konturami idealna. Już kiedyś mi się taka marzyła. Ale M.już nie. Ale za to czekamy aż taka niemiecka zaprzyjażniona firma zrobi nam plakat z liniami komunikacji miejskiej.

    Tu możesz podejrzeć ich realizacje. http://www.schlechtundteuer.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na modny plakat :) Moda na tego typu plakaty zaczęła się od Nowego Jorku. Fajnie że wybrałaś swoją Częstochowę.
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście ostatnio są takie w modzie, ciekawy pomysł, może skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  20. same kontury są bardziej intrygujące. Myślę że to nie kwestia drukarki zwyczajnie diabeł tu tkwi w prostocie i kontraście a nadmiar szczegółów na szarej wersji rozprasza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe ale raczej nie w naszym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że przepięknie to wygląda i sama bym z chęcią stworzyła taką mapkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Też myślałam o takiej dekoracji, ale nie mogę zdecydować się jakie miasto wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wygląda. Chętnie bym coś takiego powiesiła u siebie. Musze pomyśleć o tym i znaleźć jakąś drukarnię, która mi to ładnie wydrukuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jakby była większa robiłaby większe wrażenie :)

      Usuń
  26. Mnie podobają się oby dwie mapy ;)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  27. Też tak uważam,że z konturem jest fantastyczna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurczę, to jest to - zastanawiałam się, jak estetycznie wpleść w album na zdjęcia mapę miasta... Ewa, spadłaś mi z nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Konturówka zdecydowanie, może mniej oczywista ale przez to ciekawsza. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda ciekawie, może kiedyś do czegoś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł, sama mam ochotę z niego skorzystać :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy efekt, choć u siebie go nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. I chyba ta zostanie - a ta druga do wymiany...

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!