18 lip 2017

Inspiracje z pinteresta CZ III.

filcowe kuleczki

Już kiedyś zapowiadałam ten pomysł na DIY .
I ta dam :)

Od siostry dostałam filcowe kuleczki - których nie potrzebowała.
Z dwóch zrobiła mi kolczyki :) 

srebrne kolczyki

Ja sobie przysposobiłam jedną do lampki

diy zrób to sam

A ja postanowiłam zrobić dla jednej dziewczynki karuzelę.

diy pomysły

Miałam dwie wielkości tamborka.
Wybrałam ten mniejszy.

pomysły pinterest

Do całości użyłam jeszcze muliny.
Ułożyłam sobie mniej więcej jaka ma być kolejność kolorów. 

inspiracje diy

I po kolei wiązałam kuleczki.

zrób to sam

Środek połączyłam dwoma kawałkami muliny.
A potem jeszcze dodałam jeden do powieszenia. 

zrób to samzabawka dla dzieci

Na wstępie powiesiłam karuzelę na żyrandolu w salonie.

karuzela dla dzieci

Jeśli chcesz zobaczyć oryginał z Pinteresta kliknij TU .

zabawki dla dzieci

I jak Wam się podoba karuzela??

pomysł na salon
Użyłam:
- filcowe kuleczki
- tamborek drewniany
- łososiowa mulina
W tle:
*
Pani KoModa

76 komentarzy:

  1. Kolczyki piękne, ale karuzela jeszcze piękniejsza. Również są piękne obrazy w tle, czy Ty je malowałaś? Lampę mam podobą do Twojej, tylko abażur jest inny. Moc serdeczności Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ktoś lubi dużo kolorów to idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile można zrobić fajnych rzeczy z kolorowych filcowych kuleczek:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dwa lata temu dość mocno filcowałam. do dzisiaj zostały mi kuleczki.
    Twój pomysł z karuzelą jest bardzo fajny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam co z nimi zrobić - jak zobaczyłam karuzelę - wiedziałam że to będzie świetny pomysł!

      Usuń
  5. Fantastyczna karuzela ;). Tak naprawdę może świetnie pełnić funkcję dekoracyjną :). Pomysł przedni :). Uściski :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ta lampa mi się podoba :) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten gadżet do lampki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być do lampy a teraz wisi na karniszu i ciągle się kręci.

      Usuń
  8. Wow! Jak to fajnie wygląda.
    Naprawdę bardzo mi się podoba! Te kolory :)
    Lubię takie rzeczy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów nie wybierałam niestety - kulki dostałam...

      Usuń
  9. Świetny pomysł. Jestem ciekawa efektu gdy karuzela się kręci. Musi fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! - teraz to widzę jak wisi na karniszu.

      Usuń
  10. Świetny pomysł na wykorzystanie filcowych kuleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do dziecinnego pokoju idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, a ja tak rzadko tam zaglądam 😅

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł! Myślałaś nad robieniem takich karuzel na zamówienie? Bo ta wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne kulki :) Wyczarowałaś z nich świetną karuzelę. Ewa Twoja kreatywność nie zna granic :)
    Pozdrawiam ciepło i słonecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z takich kuleczek mam ręcznie wykonany dywanik - mięciutki i cudowny :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale prezentuje się karuzela! Bardzo kolorowa i o to chodzi :)
    Również spodobały mi się te kolczyki! Wyglądają pięknie ;)
    Kto by pomyślał, że tyle rzeczy można zrobić z takich zwykłych kuleczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki bardzo lubię - i często je w zimę zakładam.

      Usuń
  18. Uwielbiam te kuleczki, mają taki potencjał. Karuzela świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te Twoje inspiracje z pinteresta ! Kochana na prawdę, wiem , że się powatarzam, ae na prawdę jesteś niesamowita i niezwykle kreatywna. Uwielbiam w ogóle to jak prezenujesz te pomysły z pinteresta na blogu. Tak ciepło i przyjemnie . Buziaczki Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te kuleczki i bardzo fajne znalazłaś dla nich zastosowanie. Dziewczynka na pewno będzie zachwycona :)
    Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny projekt! Ja staram się jak narzadziej tam wchodzić bo przepada się na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadam ale zawsze się zainspiruję :)

      Usuń
  22. Super inspiracje:) Uwielbiam filcowane kuleczki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta karuzela :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał, świetna inspiracja! Karuzela kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie to wygląda :) Bardzo podobają mi się te kuleczki :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, fajny pomysł, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Karuzela jest super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Karuzela wymiata :) Musimy zakupić takie filcowe kuleczki bo są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe pomysły na wykorzystanie filcowych kulek :) Karuzela bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe pomysły jak zresztą zawsze :)
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak prawdziwa karuzela, kolorowa i magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ta karuzela jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodkie i dają duże pole do popisu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne są te kuleczki filcowe. Takie ozdoby które są uniwersalne, bardzo fajnie można sobie coś ozdobić.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!