26 cze 2017

Inspiracje z Pinteresta Cz. I

pomysł na prezent

Na moim Pincie mam już masę inspiracji.

Postanowiłam sobie że zacznę je realizować.
Już wiele z nich zrealizowałam TU .
A teraz przyszła kolej na małą maskotkę.

diy

Wycięłam podłużny kształt z lnu.
Na materiale muliną wyszyłam wszystkie elementy.

pomysł na zabawkę

Ze starej poduszki (odłożone w szafie przepastnej) wyciągnęłam wypełnienie.
I teraz wykorzystałam je w wypełnienia mojej maskotki.
A tak się prezentuje Duszek z obu stron.

diy

I Duszek z inspiracją KLIK z Pinteresta :) 
Od oryginału różni go mina !
Ale też to że uśmiech i oczy u mnie nie są narysowane a wyszyte.
Uszy zrobiłam z materiału ze swetra.

inspiracja pomysł

I Duszek z Tadeuszem :) 

maskotka DIY

Byłam zaskoczona jak trudno zrobić taką małą maskotkę z tak twardego materiału jak len.
Może w przyszłości jak się zdecyduję na kolejnego zrobię go z innego materiału.

maskotka DIY

*
Puki jest jeszcze czas chciałam Wam polecić mój kolejny zakup.

sypialnia

Cudowny koc pikowany Solblom z Jysk.
Do 30.06 jest przeceniony o 63 % czyli z 129 na 35 zł - lubię takie promocje.

kielich agata home

Nie wahałam się ani chwili.
Z jednej strony jest świetny wzór a z drugiej proste paski.

narzuta Jysk

W moim sklepie były dwa kolory niebiesko-biały i czarno-biały.
Widziałam na stronie że jest też szaro- biały.

Narzuta na łóżko

Zrobiłam sobie koktajl z truskawek i zasiadłam czytać ksiązkę :)
Upolowałam ją w dobrej cenie na www.TaniaKsiazka.pl .

kolacja dla wrony

Smakuję każde słowo.
Jonathan był moim ulubionym autorem odkąd w liceum kupiłam jego książkę.
Teraz to tradycja żeby kupić jego książkę.
Macie takie długie znajomości z jakimś autorem?? :)

koc pikowany

To nie jedyna inspiracja z Pinteresta którą zrobiłam ostatnio.
Kolejna już czeka na publikację :) 

DIY pudełko
*
Użyłam
* len
* mulina
* kawałek materiału ze starego swetra
W tle widać:
* koc pikowany Jysk Solblom
* taca IKEA
* wyskoki kieliszek Agata Home
*
Pani KoModa.

103 komentarze:

  1. No to misiu ma się z kim bawić 😊Kocyk super okazja, prawie że za darmo.Przydał by mi się taki.Masz bardzo ciekawe pomysły i chętnie tu zaglądam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za sympatyczny stworek. Świetnie się prezentuje i jest dowodem na to, że fajnie jest się czasem zainspirować wnętrzarskimi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracje jak najbardziej dobrze widziane.

      Usuń
  3. Ja nie posiadam jeszcze pinteresta, ale chyba warto tam zajrzeć :). Narzuta jest świetna, a duszek uroczy ;). Pozdrawiam serdecznie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę znajome pudełko z przykrywką, bardzo lubię Pinterest, to złodziej mojego czasu. Twój duszek wyszedł świetnie, len rzeczywiście nie jest łatwy w szyciu, pewnie paluszki Cię bolą?
    Serdecznie pozdrawiam .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinterest to złodziej także mojego czasu :)

      Usuń
  5. Na Pintereście jest cała masa cudowności, nie dziwię się, że skusiłaś się na duszka. :) Jest uroczy. Koc to normalnie za darmo, bardzo ładny wzór. Z pisarzy może nie są to miłości od dawien dawna ale przeczytałam wszystkie książki Zygmunta Miłoszewskiego i Carlos Ruiz Zafóna i niecierpliwie czekam na kolejne zapowiedziane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zafóna uwielbiam - faktycznie jest fantastyczny !

      Usuń
  6. Twoja maskotka wyszła ładniej niż oryginał :) A Carroll był też moim ulubionym pisarzem w liceum i w czasie studiów :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki fajny pisarz - który przeprowadził mnie od nastolatki w dorosłość :)

      Usuń
  7. Ja też odkryłam niedawno Pinteresta. Ale ludzie mają pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pinterest potrafi wciągnąć, a Twój Duszek identyczny z oryginałem :) Bardzo fajny koc, a cena jeszcze fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duszek troszkę koślawy ale i tak mi się podoba :)

      Usuń
  9. Fajny stworek :) Kocyk w super cenie, ten szary myślę że mógłby mnie zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duszek z Tadeuszem tworzą idealny duet :) biegnę do Jyska zobaczyć czy są jeszcze takie narzuty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś byłam uzależniona od pinteresta, ale wykorzystałam, jeśli mnie pamięć nie myli, jeden wzór na szydełkowe kwiatki, z którymi do dzisiaj nic więcej nie zrobiłam (wstyd ;-) Fajnie, że się tak twórczo zainspirowałaś. Też czytałam Carrolla w liceum, a ostatnio wyporzyczyłam opowiadania tego autora "Kobieta, która wyszła za chmurę" i bardzo mi sie podobały. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za świetny duszek :) Idealny na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna maskotka, od razu pojawił się uśmiwch na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej też się pojawia jak na nią patrzę !

      Usuń
  14. Narzuta/koc jest piękna a misiaczek urzekający :) Jak zawsze inspirujesz niesamowitymi pomysłami w własnoręcznym wykonaniu, które zachwyca i rozjaśnia każdy dzień. Moc serdeczności Droga Ewuniu ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzyłam póki nie zobaczyłam na stronie Jyska. Mają dość duży wybór takich narzut i kocy, są świetne, no i ta cena, super :) Duszek cudny. Fajny pomysł na upominek, można też robić takie breloczki dla przyjaciół, fajna sprawa. Spodobała mi się taca, czy to też Jysk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też byłam zaskoczona ceną narzuty !
      Taca z IKEA.

      Usuń
  16. Nie miałam okazji jeszcze dokładnie przeglądać Pinteresta. Trzeba zacząć.
    Bardzo fajne propozycje.
    Gdzieś już widziałam podobne domowe inspiracje ;)
    Rewelacja DIY. :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle wchodzę na pinteresta :) Nie mogę się powstrzymać.

      Usuń
  17. Hi hi jaki fajny śmieszek :) Podoba mi się :D

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój misiek jest dużo ładniejszy od tego z inspiracji ♥
    Kocyk przeboski :D
    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój Duszek to prawdziwy słodziak ! Świetna inspiracja na jego wykonanie. Mnie przez lata towarzyszyły ksiązki Paulo Coelho.
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oba pisarze pojawili się mniej więcej w tym samym czasie.

      Usuń
  20. no to misiu ma miłe towarzystwo

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny duszek! Ja kiedyś robiłam mini zabawki ze skarpetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słodki misiek! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie Kochana to ładniejszy od oryginału !!! Twój misio jest na prawdę uroczy :* Ja nie mam takiego przycisu 'wypróbowałam' jak to zrobić? Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia!!!
      Po prostu się pojawił - ale z ciekawości dodam że już nie mam przycisku - serduszka - że coś lubię . Nie wiem po prostu zniknął.

      Usuń
  24. Fajna ta maskoteczka :) Identyczna jak na pintereście. Na taniej książce też lubię robić zakupy. Jednak często kupuję kilka książek na raz. Czasem tyle, żeby mieć darmową wysyłkę. Wiem, że na innych stronach za wybrany repertuar zapłaciłabym znacznie więcej. Również polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tania książka to dobre miejsce dla moli ;)

      Usuń
  25. Uwielbiam Pinteresta, mam już całą masę tablic i jest on moim źródłem inspiracji :)
    Fajną maskotkę uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha fajnie jest móc się tam inspirować :)

      Usuń
  26. Na pintereście jest cała masa cudnych inspiracji, tylko korzystać :D
    Kocyk super, bardzo lubię takie klimaty. No i cena zachwyca :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja wersja jest zdecydowanie bardziej weselsza , maskotka z pinteresta wygląda jakby ją coś trapiło ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Pinterest to kopalnia świetnych inspiracji. Ja również przeglądam i szukam ich dla siebie. I tak jak Ty wykonałam już nie jedną rzecz, ale nie było kiedy pokazać. Twój duszek wyszedł uroczy. Może Ci wszędzie towarzyszyć :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki słodki :)
    Jest przeuroczy i ma większy uśmiech niż ten w internecie.
    Uściski gorące.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysły! Ja również często przeglądam inspiracje na pintereście, tylko niestety najczęściej brakuje mi czasu i chęci na zrealizowanie ich :D. Pozwoliłam sobie zaobserwować Twój profil!

    Pozdrawiam

    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu mam masę chęci a trochę czasu brakuje...

      Usuń
  31. Tak, z Jonathanem Carrollem :D Piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Maskotka wyszła rewelacyjnie:)Cudny jest ten koc:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Koc świetny, a cena jest symboliczna w promocji :) Pomysłowe ten miś z pinteresta , uroczy jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie promocje - fajnie że na nią trafiłam.

      Usuń
  34. Bardzo fajna maskotka. Mam coś podobnego, tyle że to są zajączki wykonane na drutach ;)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  35. Pinterest to rzeczywiście skarbnica inspiracji. Kiedyś częściej tam zaglądałam.
    Narzuta świetna- cena również.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ostatnio wielką ochotę tam zaglądać :) Ciągle czegoś tam szukam.

      Usuń
  36. Duszek jest świetny! Wspaniale Ci wyszedł ;) No rzeczywiście mogło być trochę kłopotu z tym lenem.
    Narzuta rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właściwie lnem. Coś mi nie pasowało właśnie :D

      Usuń
    2. Następnym razem wezmę inny materiał.

      Usuń
  37. Książki J. Carrolla czytałam kiedyś z prawdziwą przyjemnością, ale tylko tyle z nich pamiętam, że były ciekawe, tajemnicze i trzymające w napięciu. Ostatnio nawet o nich myślałam, może znów wypożyczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicze i zaskakujące - zdecydowanie :)

      Usuń
  38. Chyba jutro zajrzę do Jyska. A duszek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. slodziaczek:) ja sie czaje na jutro na netto beda fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  40. Maskotka wyszła super! A koc z Jysk wygląda mega dobrze :) Niestety, byłam przedwczoraj i chyba go przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie był na wejściu - nie dało się nie zauważyć :)

      Usuń
  41. Ślicznie wygląda ta maskotka i uważam, że Pinterest ma mnóstwo ciekawych pomysłów z tych warto korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  42. Urocza maskotka:)
    Narzuta bardzo fajna.

    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  43. Haha ta mała maskotka jest świetna! UROCZA ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Uroczy Stworek Ci wyszedł :D
    A co do autora - również bardzo doceniam jego twórczość...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!