19 cze 2017

Testuję satynowy mat. Odnawianie skrzynki. Igielnik.

srebrny szary

Zakupiłam nową farbę.
Bardzo ciekawa byłam jej właściwości i trwałości.
Do tego użyłam skrzynki znalezionej w piwnicy o której już wcześniej pisałam :) 

diy zrób to sam

Skrzynkę wyszorowałam i pomalowałam jedną warstwą.
Postanowiłam pomalować całość aby pozbyć się wątpliwego zapachu ;)

odnowa skrzynka diy

Przetarłam papierem ściernym całą skrzynkę, bo było kilka zadzirów.

2w1 emalia akrylowa

I miałam malować jeszcze z raz co najmniej.
Ale tak mi się spodobał efekt przecierania, że postanowiłam tak zostawić.

bezpieczeństwo zabawek

Dno nie podobało mi się - wyglądało tandetnie.
Wiecie czego użyłam żeby odświeżyć dno... ??

emalia akrylowa satynowy mat

Dawno nie widzianej u mnie pepitki. :)
Na dno wycięłam najpierw kartki - jako szablon.
A potem przeniosłam to na okleinę i wycięłam.

organizacja skrzynka

Przykleiłam na dno okleinę a na spód nakleiłam filce.

zrób to sam

W pierwszym momencie zostawiłam ją w kuchni.

diy skrzynka

A potem  przysposobiłam ją do mojego aktualnego szycia i wyszywania.
Z kreatywnego, kartonowego pudełka wszystkie włóczki i  przybory przeniosłam do skrzynki.

organizacja DIY

szara farba obi

Na szybko zrobiłam sobie również igielnik.
Obcięłam część korka, na górze zrobiłam nacięcia - do nich wejdą igły. 

korek po winie

recykling

Podsumowując:
Emalia akrylowa srebrny szary OBI jest fajną opcją.
+ nie pachnie, nie ma drażniącej woni
+ bardzo szybko wysycha 
+ cały czas jest wodnista
+ przy nakładaniu nie robi zacieków

- bardzo słabo kryje
- łatwo ją było mi zetrzeć papierem ściernym

Before i after :)

przed i po
*
Z okazji wolnego dnia zrobiłam sobie śniadanie do łózka.
Jako że mój ukochany pracuje... nie uwzględniłam go w nim... :(

Agata home

Wyciągnęłam się na mega przyjemnej narzucie Jungle i rozkoszowałam się śniadaniem.
Narzutę kupiłam jakiś rok temu, martwiłam się że szybko zmieni swoje właściwości.
Trafiłam na promocję prawie 50% więc postanowiłam zaryzykować. 
I po roku jest nadal tak samo fantastyczna.
Używam ją codziennie - więc jest godna polecenia :) . 

zastawa LUMINARC TRIANON WHITE

Takie leniwe poranki bardzo lubię.

Agata home dodatki

herbata narzyta jungle
*
Użyłam:
* skrzynka recykling z piwnicy
* okleina w pepitkę z marketu
* emalia akrylowa srebrny szary OBI
* korek po winie
* papier ścierny

W tle widać:
* Agata Home narzuta Jungle
* Luminarc Trianon White Serwis 
* dozownik do mydła Pepco
*
Pani KoModa.

86 komentarzy:

  1. Pięknie ją odnowiłaś. Nie do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze fascynowały mnie rzeczy zrobione w stylu decoupage i muszę przyznać, że u ciebie wygląda to niesamowicie.
    Pozdrawim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie do końca decu... ;)

      Usuń
    2. Oj to przepraszam, wydało się, że to decu, bo kiedyś gdzieś coś takiego znalazłam właśnie w decu :)

      Usuń
    3. Spoko :)
      Do porządnego decu to temu brakuje wieje ... :) hiihihih
      Kiedyś tego próbowałam, ale w innym poście.

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem skrzyneczki. Uwielbiam takie przeróbki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowele Domowe=pepitka :D
    Fajny efekt końcowy! Ja nigdy niczego nie odnawiałam więc zadam głupie pytanie: czym się przeciera, papierem ściernym czy czymś innym?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki efekt. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie metamorfozy ! Piękna skrzynka i ile daje możliwości. Fajny i szybki pomysł na igielnik.
    Mnie się też marzy śniadanie do łóżka :))
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę że skrzynka nie powiedziała jeszczze ostatniego słowa ;)

      Usuń
  7. Skrzyneczka wyszła tak pięknie, że chciałoby się mieć ją wszędzie, możliwości jest mnóstwo i pewnie nie raz zmieni swoją funkcję :) Niespieszne śniadania to coś co bardzo lubię, nastrajają mnie bardzo pozytywnie na cały dzień. Narzuta cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar - użyć ją jeszcze do innych rzeczy :)

      Usuń
  8. A ja mam dwie takie skrzyneczki, zapomniane przez świat. Będę działać jak Ty, bo po metamorfozie skrzynka wygląda super :-) I kolor dla mnie idealny.
    Miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja też myślę że jeszcze coś w piwnicy znajdę ;)

      Usuń
  9. Pięknie! Lubię do Ciebie zaglądać :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to jesteś zdolna!
    Taka półeczka i mi by się przydała. Idealna do posegregowania wszystkiego.
    To mi się podoba! A satynowy mat - jak najbardziej ok.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzyneczka wygląda rewelacyjnie:) Uwielbiam takie metamorfozy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz jakoś wygląda nie można ją używać.

      Usuń
  12. Ta skrzyneczka pasuje wszędzie i może mieć mnóstwo zastosowań. Wygląda świetnie. Brawo za pomysłowość :). Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolor jest prosty i do kuchni i do sypialni będzie pasowała.

      Usuń
  13. Spodziewałam się pepitki! Ja bym poszła na łatwiznę i próbnik/wzornik denka bym obkleiła. Zresztą można tak zrobić i wymieniać od nastroju ;)
    Na pionowo jako półeczka na pierdółki też by była.

    A testowanie zaliczone do udanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak testuję cały czas i jest super :)
      Ps za mały obszar aby tam znalazł się inny motyw.

      Usuń
  14. Super metamorfoza, a śniadanie apetyczne i w iście kobiecym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorek i jaki porządek :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zdecydowanie lepiej znaleźć cokolwiek.

      Usuń
  16. Jedna skrzynka = wiele zastosowań. Wyszło całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jeszcze kilka zastosowań się pojawi :)

      Usuń
  17. Takie skrzyneczki do skarbnica pomysłów! Mogą być przydatne do wszystkiego :)
    Metamorfoza bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie mogę się cieszyć tą skrzynką w pełni.

      Usuń
  18. Odnowiona skrzyneczka wygląda super, oj przydałaby mi się taka na akcesoria do paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł na wykorzystanie tej skrzynki.

      Usuń
  19. Świetna przemiana :) o leniwe poranki, to jest to.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem sobą więc leniwe poranki to coś dla mnie :)

      Usuń
  20. jest fajny efekt :) u Ciebie to tak to wygląda, jakby to była bułka z masłem

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny pomysł z tą okleiną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lubię okleiny - szybki i łatwy pomysł na zmianę .

      Usuń
  22. No i super! :) Od razu widziałyśmy potencjał w tej skrzynce, wydobyłaś z niej piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam Twoje fantastyczne pomysły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Absolutna rewelacja Kochana !!! Jestem absolutnie oczarowana !!! kurczaczki! ty to na prawdę jesteś mistrzynią metamorfoz , absolutnie ! Skrzynka jest nie do poznania i wycierki świetnie wyszły. Szczególnie podoba m się dno. Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł, podoba mi się to.. !

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem szczerze, że fajnie to wygląda ! Masz talent do wymyślania takich rzeczy, niby proste ale wygląda przepięknie. Kreatywność Ci pewnie zawsze towarzyszy , co ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas coś wymyślam i obmyślam co by tu jeszcze zrobić...

      Usuń
  27. Świetny pomysł :) Moje nitki i igły walają się po szufladach, też muszę pomyśleć o takiej skrzyneczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też się w sumie kłębiły w pudełku :)

      Usuń
  28. Bardzo mi się podoba użycie skrzynki do przechowania przypraw, czy sztućców :) Nawet można taką skrzynię zawiesić na ścianę. Idealne miejsce do przechowania drobiazgów, czy kluczy ;)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką w przedpokoju już jedną mam z kluczami :)

      Usuń
  29. Kurczę, ja bym pewnie pozbyła się takiej skrzynki, a tu można z niej zrobić takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nowe życie i jaki modny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - że jest modny - ale też świetnie pasuje do wszystkiego :)

      Usuń
  31. Bardzo lubię taki shabby shic!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna skrzyneczka. Najlepsze jest to, że można ją wykorzystać na wiele sposobów.
    Ja ostatnio widziałam w takich skrzynkach kwiaty- bardzo fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniale odnowiona skrzyneczka!! Dno w pepitkę wygląda SUPER!!!
    Śniadanie do łóżka...... nie pamiętam, kiedy jadłam śniadanie w łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też lubię takie ciekawe skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. skrzyneczka skradła moje serducho:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Włala - i wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz talent do wymyślania takich rzeczy, często zaglądam na Twojego bloga bo można tutaj wiele inspiracji znaleźć: ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyszła Ci ta skrzyneczka :) Zazdroszczę Ci takich skarbów do odnawiania, ja jakoś nigdy nie mogę nic ciekawego znaleźć ani w piwnicach ani na strychach :( A szkoda...
    A leniwych poranków to MEGA zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah to piwnica po poprzednich właścicielach :) Znając życie moja mama już sto razy by to wyrzuciła.

      Usuń
  39. Świetny wpis, fajnie że pokazujesz ja kw ciekawy sposób można nadać przedmiotom nowe życie. Brawo Ty.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!