31 sie 2016

Złote romby DIY.

romby

Mnie nadal nie znudziły się romby i dlatego postanowiłam je wykorzystać.
Pamiętam inspirację od Kasi z 5. pokoju.
Gdzieś mi ona siedziała cały czas w głowie.
Jak natrafiłam przy sprzątaniu na kawałek naklejki oda razu postanowiłam ją wykorzystywać.

Pamiętacie moją szafę ?

Postanowiłam ją ozdobić w podobny sposób. 

romby

  Najpierw nakleiłam naklejkę na wydrukowany szablon rombów.

 romby

Wycięłam je a w części kartki która mi została zrobiłam dziurki igłą.

romby

Na szafie zaznaczyłam ołówkiem miejsca gdzie nakleję naklejki. 

zrób to sam

Naklejanie sprawiło mi najwięcej przyjemności :)

metamorfoza złota

szafa PRL

Ułożyłam chaotyczny wzór i ząbki z boku.  

metamorfoza szafy

Sam pomysł jest odwracalny i jak mi się znudzi to mogę odkleić naklejki.
Ale na razie leżę na łóżku i się zachwycam bo podoba mi się ta dekoracja.

sypialnia zmiany

A Wam jak się podoba moja interpretacja?

Użyłam
- naklejka złota
- odnowiona szafa PRL
- szablon rombów wydrukowany z netu
*
Pani KoModa

95 komentarzy:

  1. Super przemiana podoba mi się ten dodatek.Dodaje elegancji i gracji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także romby chodzą po głowie. A u Ciebie wydanie oryginalne. I kolorystycznie i sposób wykonania. Ciekawy akcent przykuwający oko:) Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo fajnie :) w swojej pracy dorwałam się kiedyś do starej szafy, która stoi w mojej pracowni i straszy, ale niestety jest potrzebna i obkleiłam ją w białe, różnej szerokości paski i cieniutkie pomarańczowe efekt nawet mnie zaskoczył :) najlepsze w takich naklejkach jest to, że dają nieograniczone możliwości. Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) jaka miła odmiana :) niby nic a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napierw był pomysł naklejania na ścianie - ale wyszło za mało trójkątów.

      Usuń
  5. Ha! Mi też te Kasi romby cały czas chodzą po głowie, a Twoja interpretacja baaaardzo mi się podoba 😊 Fajne nieregularne, stylowo, minimalistyczne choć złote -po prostu cudo!😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba się a jakże :) Mebel całkowicie odmieniony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba się a jakże :) Mebel całkowicie odmieniony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne! i odbijają także światło mieniąc się na złoto :) podoba mi się ujęcie z sukienką :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno ciekawy pomysł na metamorfozę również i innych mebli tą metodą, u Ciebie wyszło bardzo ładnie. Efekt jest!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowo, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł ;) Teraz szafa wygląda prześlicznie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest EXTRA! Lubię ją teraz jeszcze bardziej...

      Usuń
  12. Bardzo ładnie to wygląda. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się mogę inspirować Waszymi blogami :)

      Usuń
  13. ja bym cale drzwi zrobila;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Romby dały naprawdę super efekt tej szafie.
    Moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancko to wygląda Kochana, jesteś mistrzynią w metamorfozach :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosty i bardzo fajny sposób na małą odmianę szafy. Bardzo mi się teraz podoba, właśnie taka muśnięta złotem ;)
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w sumie jesień idzie więc będzie dobrze wyglądać :)

      Usuń
  18. niby drobiazg a całkowicie odmienił mebel :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świentie wygladają, ja kiedyś przykleiłam małe czarne romy na ścianę i wyglada to super.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też taki był pomysł na początku ale za mało ich wyszło..

      Usuń
  20. Świetny pomysł na ozdobienie, zawsze wygląda to ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Złoty na bieli bardzo dobrze się prezentuje :) Dziś wróciłyśmy z zakupów i jesteśmy baaardzo szczęśliwe bo kupiłyśmy wszystkie części w sklepach z duperelkami, które po sklejeniu, pomalowaniu i w ogóle będą piękną paterą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja nie mogę się w takim razie doczekać aż to pokażecie :)

      Usuń
  22. Ciekawy pomysł na odświeżenie szafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to kolejna metamorfoza tej białej zalotnicy :)

      Usuń
  23. Romby bardzo lubię, a pomysł z naklejkami jest genialny, łatwy, szybki i odwracalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że lubisz :) Pamietam je w twoich aranżacjach...

      Usuń
  24. Super! Dodaje lekkości meblowi. Skojarzyły mi się z mozaiką też pojedyncze sztuki nakleiłam na szafki w łazience i wc, aby komponowały się z zamaskowanymi ubytkami po remoncie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy pomysł. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie i elegancko wygląda! Miłego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Złoto w tym roku króluje wśród trendów aranżacyjnych. Twoja szafa zyskała po tej metamorfozie. Miałaś super pomysł :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na nową szafę :) Uwielbiam takie przemiany!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie lubię - dlatego zrobiłam tak u siebie :)

      Usuń
  29. Mnie też się podoba :) Szybko i odwracalnie. Uwielbiam takie dekoracje, które w każdej chwili można zmienić. Bo ja często wszystko zmieniam ;) Złote romby są the best! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zmianiam często pomysły... Kiedyś chciałam pomalować na tej szafie jakieś motywy. Powstrzymałam się.

      Usuń
  30. Ja zrobiłabym całe drzwi w tych naklejkach, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak zrobiła gdyby mi starczyło rombów.

      Usuń
  31. Fajnie wyszło, poza tym jak się znudzi, to można wymyślić coś innego;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny miałaś pomysł na dekoracje szafy.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczo się mieni. :) Kolejny świetny przykład, jak niskim kosztem można zrobić coś fajnego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - nie trzeba wielkich pieniędzy aby zrobić sobie przyjemność :)

      Usuń
  34. Taka mała rzeczy, drobiazg, a jak wiele daje! Cudownie wygląda na zdjęciach, na pewno na żywo jest o wiele lepszy efekt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny efekt osiągnęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przede wszystkim oryginalnie :) Mnie się podoba.

    Ktoś tu czyta Charlotte Link ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupiłam jej pierszą książkę z serii z pewością już kolejnej nie kupie bo zawiodła mnie...

      Usuń
  37. Bardzo ciekawie wyglądają te romby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w nich i ne mogłam się powstrzymać ;)

      Usuń
  38. Ja jestem szalona i "zarombowałabym" całą szafę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  40. No nieźle! Patrząc na pierwsze zdjęcie odniosłam wrażenie, że to romby w rozmiarze XXL. Ale takie małe też fajne. No i ten kolor - uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XXL - w sumie szafa duża, mogłyby też takie być ;)

      Usuń
  41. Pięknie to wymyśliłaś. Taki prosty sposób, a nadaje zupełnie innego wyrazu szafie i całemu pomieszczeniu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO nie ja wymyśliłam tylko zainspirowałam się Kasią :)

      Usuń
  42. Rewelacyjna zmiana. O jak wiele ta szafa zyskała :) teraz wygląda bardzo elegancko. Brawo za odwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne! Podziwiam Cię że chciało CI się takie maleństwa wycinać - ja bym od razu z większymi zaszalała :) Ale te są bardziej subtelne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. słońce bardzo fajny pomysł :) proszę jak niewielkim kosztem i nakładem pracy można odnowić mebel :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba. Szafa nabrała blasku w dosłownym słowa znaczeniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny pomysł. Jest różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Prosty pomysł, a jaki ciekawy efekt. Szafa zyskała taki blask glamour. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!