19 wrz 2015

Malowana na biało szafa PRL.

W sypialni wymarzyłam sobie spokojne kolory.
Ale miałam starą szafę z czasów PRL. 
Szafa była porządna, ciężka i pomarańczowo brązowa.
Miała kilka znaków upływu czasu, środek przeżył już wiele. 




Ale podsumowując całokształt była dobra, solidna i stała u mnie w sypialni.
( odziedziczona po poprzednich właścicielach - nie wiązała się z żadną historią)
Tylko chwilę myślałam w jaki kolor ją ubiorę - bo decyzja o malowaniu była natychmiastowa.
Dostała białą matową farbę.  




Uzupełniłam ubytki specjalną pastą.


Zmatowiłam całą powierzchnię papierem ściernym.



Pomalowałam środek szafy.


Pierwsza warstwa nie przykryła wszystkiego.


Półki pomalowałam czarną farbą. 


Dodałam uchwyty z sieciówki. 







Użyłam:
Jedynkado Drewna i Metalu
- Połysk czarny
- Mat biały
* Szpachlówka naturalna do drewna Tytan biała.
* Uchwyty Home & You.

*
Pani KoModa.

5 komentarzy:

  1. Mam podobną,więc biorę przykład z Ciebie i zabieram się za nią! Twoja wyszła świetnie! Pozdrawiam gorąco. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - moja teraz jest piękna :) I bardzo się cieszę że ją odnowiłam.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Także jestem zdania, że właśnie przeprowadzanie renowacji naszych mebli jest czymś świetnym i ja również od czasu do czasu takie prace wykonam. Jak dla mnie właśnie przede wszystkim w hurtowni tapicerskiej https://hurtownia-akces.pl/ jestem w stanie znaleźć wszystko to co mi jest potrzebne do takich prac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Renowacja mebli to super opcja ale trzeba też pamiętać o tym, że do profesjonalnej renowacji potrzebne nam będą odpowiednie narzędzia. Takie narzędzia to na przykład szlifierka krawędziowa. Zakupu takich urządzeń możecie dokonać także online.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!