1 wrz 2024

"Cytrynek" nasza pierwsza książka.

Cytrynek 

"Cytrynek" to nasza pierwsza książka. 😅🤣

Wyszło to słabo. Zresztą sami zobaczcie, przesuwając w bok. ⏩
Całość wykonana #zerowaste. Np Okładka jest końcówką okleiny kt oklejałam kiedyś stół.



Córka narysowała ilustracje i opowiedziała na ich podstawie historię. Postanowiłam ją spisać i dodać rysunki.
Poprosiłam ilustratorkę drugi raz, aby przypomniała mi jak szła ta opowieść. Brzmiała już zupełnie inaczej. Tak to jest w umysłach małych dzieci. Są niewyczerpaną skarbnicą pomysłów.
Siadłam więc i sama wymyślałam jakaś bajeczkę. W oryginale historia obrazkowa córki zaczynała się od serduszka z pieskiem. Kolejno szła przez konia, kończąc się na „porodzeniu” dzieci piesków przez psią mamę. Porządek ilustracji był dokładnie odwrotny niż w mojej wersji. 🤣😅
Córka łaskawie zaaceptowała ją. 🤷‍♀️




Najwiekszy fan i wyzwanie miałam w składaniu całości. Zdecydowanie następnym razem inaczej to zrobię. Nie jestem zadowolona z przeniesienia PIĘKNYCH ilustracji do książki. 



Przy okazji nowej książki powstały też zakładki ZERO WASTE.


Do zakładek użyłam pudełek po chusteczkach oraz kawałka papierowej serwetki.
Końcówka tasiemki również się przydała. 
Ciekawa jestem jak podbają się Wam nasze prace.
*
Pani KoModa.

2 komentarze:

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!