19 lut 2024

Album Przygód.


 Album Przygód dla Rodziny

Tak jak budzi się natura do życia, tak po zimie przychodzi do mnie energia do działania. Mam ochotę na więcej aktywności. Moje dzieci tęsknią za zabawami na dworze, mamy ochotę spędzać więcej czasu razem. Rodzinnie. Idealnie w tym czasie trafiłam na Album Przygód Dla Rodziny.


Jeśli chcecie spędzić fajny czas na zabawie z dzieckiem polegam go wam najserdeczniej.

Ale o co chodzi ?

Publikacja wygląda jak porządna kartonowa książka. Jest to jednak album na zdjęcia wklejane. Na 30 stronach macie przestawione 50 zadań. Jednym z najfajniejszych elementów jest zdrapka. Dzięki niej macie super niespodziankę. Każde zadanie ma swoją nazwę, która naprowadza uczestnika zabawy co może się wydarzyć. Np. „przygoda pułapka” albo „złamane ciasteczko”. Posiadają również podpowiedzi w jakiej porze robić dane zdanie np. przed zmrokiem czy o poranku, ale również ile każda zabawa zajmie nam czasu. Może to być np. 1-2 godzin, ale również od 2-4 godzin. Dzięki temu możemy zaplanować taką aktywność na jaką aktualnie mamy czas. Ta krótsza sprawdzi się w zwykły dzień a tą dłuższą planujemy na weekend. Na stronie są również zachęcające tytuły: „Artystycznie!”, czy też „Łasuchy” ( mój ulubiony).


Kiedy już zadanie zostanie wykonane obok zdrapki jest miejsce na zdjęcie. Możecie skorzystać z Instax Mini czy Square. My wywołujemy zdjęcia w tradycyjnej formie. Sama je docinam a później wklejam. Tworzymy tym samym piękny i ciekawy album wspomnień naszych szalonych zabaw. Mamy tu całą kopalnię pomysłów na zabawy z dziećmi w domu. Przyznam się że kilka z nich wykorzystaliśmy więcej niż raz.


Jak się do tego zabrać?

A bardzo prosto. Na pierwszych stronach macie dokładną instrukcję, która zapewni Wam świetną zabawę. Myślę że album może być wyjątkowo kreatywnym pomysłem na prezent dla dziecka. Myślę że taki album będzie już możliwy do wykonania z 4 latkiem, ale również atrakcyjny dla 13 latka.

Często robię moim dzieciom zdjęcia. Jednak najczęściej wywołuję tylko te z wakacji. Teraz mogę wywołać i wkleić te zdjęcia, które zachowają nasze wspólne przygody i wspomnienia w jednym miejscu. Podoba mi się sam pomysł na taki album. To super zachęta na spędzenie atrakcyjnego czasu z naszymi pociechami. Najczęściej bawimy się w nasze ulubione zabawy albo czytamy książki. Tu wychodzimy z utartych schematów i musimy zrobić coś innego, nowego. Nieszablonowe pomysły na zabawy spodobają się każdemu!

Na koniec chcę  jeszcze tylko zaznaczyć, że publikacja wykonana jest z dbałością o szczegóły. Podobają mi się minimalistyczne ilustracje na stronach. Prosta, nienarzucająca się grafika. Delikatna kolorystyka. Pamiętajcie, że w tej samej serii ukazał się również Album Przygód Dla Par oraz Album Przygód Dla Przyjaciół.

Polecam 

MAM TEŻ DLA WAS SPECJALNY KOD DAJĄCY -10% :

KOMODA

(kod nie łączy się jedynie z promocją na zestaw Albumów Przygód dla Par + Igraszki.)


Za możliwość testowania Albumu dziękuję wydawcy.

Pani KoModa



3 komentarze:

  1. Bardzo fajna sprawa, pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł! Chyba sobie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój post wniósł powiew świeżego powietrza. Dziękuję za wyjątkowe podejście.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!