26 paź 2020

Akwarium DIY dla dzieci. Pinterest


Takie wspomnienie wakacyjne.
Jakiś czas temu popełniłam akwarium z pustego pudełka.
Ono nadal cieszy.
Tym bardziej że zrobiłyśmy go razem z córką.


Wycinaniem zajęłam się oczywiście sama.


Moja córka natomiast malowała.
To co lubi najbardziej.


A ja na koniec robiłam jeszcze oczka rybkom.
Całość zainstalowałam w akwarium na żyłce.


Na koniec dodałam jeszcze delikatne światełka. 

Nie ukrywam że córka kilka pierwszych dni pakowała tam ciągle ręce :)


I jak Wam się podoba?
Inspiracja KLIK    KLIK     KILK
*
Pani KoModa

11 komentarzy:

  1. Jaki fajny pomysł. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Waszych pomysłów i kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło przepięknie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo mi się podoba. Świetna zabawa dla dziecka i rodzica :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pomysł i wykonanie! Mamy teraz sporo kartonów od różnych przesyłek, to jeden na pewno wykorzystamy na budowę takiego akwarium. Myśleliśmy trochę o zbudowaniu domku dla lalek, ale akwarium wydaje się dużo lepsze na pierwszy rzut :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak świetna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No efekt jest powalający :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!