21 sie 2020

Diy kuchenka z kartonu insp. Pinterest

 


Prawdziwa gospodyni musi mieć wypasioną kuchenkę na które może ugotować obiad.
Moja córka do tej pory gotowała na podłodze ...
Dlatego zrobiłam jej z kartonu kuchenkę inspirowaną kuchenkami z Pinteresta 
KLIK   KLIK   KILK


Z kartonów po frontach szafek wycięłam potrzebne elementy. 
Wyszukałam guziki w igielniku i połączyłam je z kartonami nitką. 



Tu widzicie jak córka się bawi.
Używa też składników które zrobiłam jej na pizzę .


Córce podoba się kuchenka, a Wam? 


Ok. To my idziemy coś na obiad ugotować :) 

*
Pani KoModa

12 komentarzy:

  1. Jaka wypasiona kuchenka. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! jaka zmyślna kuchnia! stylowa i praktyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jaka urocza !!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to, że pokazujesz córce, że można coś ciekawego zrobić samemu, wystarczy tylko chcieć. Teraz w świecie zabawek można kupić kuchenkę, pralkę, a nawet domy dla lalek i wielu rodziców to robi, bo nie ma czasu, chęci do kreatywnego działania. Gratuluje pomysłu. Córce życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!