23 maj 2018

Uratowany!!! Nowy projekt!

kawaka

Wreszcie mogę zacząć je ratować.

olx

Kiedy się tylko dowiedziałam, że ją mamy skałam z  radości.
Ale nie tylko dla niej samej ale korzyści jakie za nią idą!


Jestem szczęśliwa posiadaczką ogródka działkowego.
Dzięki temu mogę szaleć po Olx w poszukiwaniu kubeczków, filiżanek -> na działkę :) 

filiżanka porcelit

Jako że w kuchni już nie mam miejsca na kolejne skorupki :) 
Działka będzie idealnym miejscem na kt będę potrzebować jakąś zastawę :) 
I oto własnie pierwszy zestaw upolowany na OLX.

olx


No ewidentnie URATOWAŁAM ją przed koszem! :) 

komplet kawa

Zakochałam się w nim.
Tym bardziej że u mamy w domu są z tego "kompletu" talerze. 

olx kawaka

Internety mnie wyuczyły że to porcelit z Pruszkowa. 
To taka tańsza porcelana :) 

prl zastawa

To ceramika szkliwiona i wypalana podobnie jak porcelana tylko w niżej temperaturze.
Wyrabiana z tańszych i gorszej jakości surowców. 

Pruszków porcelit

Ja już ją używam. 
 Na razie zastawa stoi w salonie.
Może za jakiś czas trafi na działkę ! 
( w kuchni nie zmieściłaby się hihihi) 
A czy Wy uratowaliście jakieś rzeczy przed koszem??

olx

A to kolejna zastawa czeka na prezentację :)

porcelit

*
PaniKoModa.

54 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji działeczki :) Skorupy znam, mam u siebie z tej kolekcji talerzyk deserowy :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zestaw. Uwielbiam takie klimaty retro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) dużo radości z działeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde piekny i unikatowy komplecik. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Swój kawałek ziemi, nowe cele i Marzenia :) filiżanki piekne!

    Serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. Też lubię takie rzeczy retro.:) Gratuluję działki i możliwości z nią związanych.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle coś ratuje;) Sprytnie, to wykombinowalas nie masz miejsca w kuchni, to ns działkę. Mistrzyni ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam składzik na działeczce, ciągle coś dokupuję- a może to już zakupoholizm filiżankowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję działeczki, na pewno sprawi Ci ogrom przyjemności :D I praca na niej i wypoczynek ;D Skorupki fajne, mam kilka filiżanek ze spodeczkami z tej kolekcji :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna zastawa:))u mnie zdecydowana większość rzeczy jest uratowana przed wyrzuceniem:))tak już ratowaczka rzeczy jestem:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś genialna - ze względu na posiadanie ogródka możesz kupować skorupki - grunt to usprawiedliwić samą siebie ;) Szalej z naczyniami, argument masz, musisz brać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz z niecierpliwością będę wyczekiwać Twoich postòw działkowych. Działka przeurocza :) kubeczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję działki, wiem jaka to radość, moi rodzice też kiedyś byli posiadaczami 4arów, bardzo miło wspominam te czasy i nawet podobne filiżanki też były w altanie!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne filiżanki, kolor ekologiczny, no i materiał z którego sa wykonane nie chiński :)
    Gratuluję dobrego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ty może jak tak umiesz czarować to wpadnie ci w oko jakiś fajny skorup na zewnątrz na kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa i gratuluje ogródka, bedziesz mogła sie wyszaleć kwiatowo, warzywnie, ziołowo, a i przestrzeń do szlifowania, malowania tez bedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o TAK MÓJ UKOCHANY PIERWSZE CO PLANOWAŁ GDZIE BĘDZIEMY MIELI WARSZTAT :)

      Usuń
  17. Ja na działkę nic nie wynoszę, bo narazie mam ją porządnie zagraconą. Ale za to inwestuję w rośliny i kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie - musimy najpierw zburzyć i postawić altanę :) hihihih

      Usuń
  18. Cztery złote, szok. Śliczności. Gratuluję działki, też skakałabym ze szczęścia. Niech działka zapełni się pięknymi roślinami i da Wam ogrom szczęścia. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U moich rodziców w domu są podobne i też bardzo mi się podobają. Lubię takie kubeczki z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Ci tej działeczki zazdroszczę:D A filiżanki piękne - ślicznie się prezentują!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj działka fajna sprawa. Nie ma to jak relaks na świeżym powietrzu, a jeszcze składzik nowy będzie na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też wywożę nadprogramowe filiżanki na działkę :) I potem mogę kupować nowe bez wyrzutów sumienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Działki niestety nie posiadam. Podobny serwis kawowy w kolorze zielonym posiadała moja matka, nie został po nim ślad, bo był tak poręczny, a co za tym idzie często używany,że "wytłukł się". Serdecznie pozdrawiam, dziękując za wyróżnienie +1 dwóch moich postów.

    OdpowiedzUsuń
  24. U ciebie pięknie się prezentuje. Uratowana! Ja bym zdecydowała się bardziej na coś kolorowego niż brązowego, ale i to mi się pewnie kiedyś zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście! Nasz podblokowy śmietnik jest skarbcem, bo wielu ludzi młodych odkupuje tutaj w okolicy mieszkania od starszych ludzi i wiesz co to oznacza? Że wiele rzweczy wyrzucają na śmietnik. Na szczęście wiele wystawiają obok śmietnika. W ten sposób zdobyłam koszyk (klosz w kuchni), wielką donicę glinianą (siedzi w niej sansevieria), fotel (dla koleżanki) i nocny stolik (pomalowany w sypialni stoi). A olx to samo zuo!!! ;) :D właśnie przymierzam się do malowania komódki tam wyszukanej. I to na pewno nie koniec, tylko nie pamiętam :) A! I jeszcze mam grupę znajomych bab i między sobą się wymieniamy ciuchami i rzeczami, które nam nie są potrzebne. To też wielki skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie!! u mnie tak cudownie nie ma!
      Znajome do wymiany to faktycznie skarb!

      Usuń
  26. Świetnie się prezentują :) Troszkę takie góralskie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję działki :-) Zestaw piękny:-) Sama bym taki uratowała :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Super. Gratuluję działeczki :) Masz teraz dodatkowe pole do popisu i realizacji się na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję działeczki!!! Przepiękny zestaw!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję działaczki. Super sprawa. Zestaw jest mi bardzo znany.

    Pozdrawiam serdecznie 🌷

    OdpowiedzUsuń
  31. No to możesz szaleć i polować na takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Teraz wszystkie te rzeczy wchodzą na salony bo znowu stają się modne. Ja kiedyś miałam tego multum, oddałam babci bo u nas w domu się z tego po prostu nie korzystało. Ale też wolałabym wystawić ogłoszenie i oddać za darmo niż wyrzucić, bo jednak są ludzie którzy fascynują się w takich zastawach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja mam pełne olx :) Oddaję czego nie chcę ...

      Usuń
  33. Bardzo fajną działkę ma Pani :) Muszę przyznać, że te filiżanki bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  34. takie filiżanki przywołały wspomnienia moich dziadków. Dzięki działaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj dużo i to bardzo dużo staroci uratowałam przed wyrzuceniem hi hi tylko obawiam się, że za jakiś czas zabraknie mi miejsca w domku :) Bo staroci u mnie wciąż przybywa a ściany nie chcą się poszerzać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Popieram ideę ratowania. Ratuję, co mogę, albo raczej, co się jeszcze daje w czterech ścianach upchnąć...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!