23 lut 2018

Nowa twarz albumów.

czarno białe

Pepitka <3


Wkurzały mnie te ranty albumów.
Czułam, że wprowadzają chaos.
Zobaczcie sami:

albumy

Wyszperałam resztki mojej okleiny pepitkowej.
To już ostatki :(

zrób to sam

Ale zobaczcie jak świetnie to wygląda.
Okleinę przykleiłam tylko na brzegach.

pepitka

Przy okazji zajęłam się również opisami.
Bo zawsze jakoś było za mało czasu.

album

Jak myślicie daje radę ?
Ja jestem zadowolona z efektu.
Niby drobiazg a cieszy.

biblioteczka ułożona kolorami

W tle widać:
*
Pani KoModa.

32 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo elegancko, a przy tym interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wzór - czemu nie? ;)
    Ty to zawsze coś ładnego zrobisz.
    Można się skusić ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo dobrze!
    Elegancki porządeczek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała metamorfoza, albumy prezentują się elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumy zyskały nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tak mam, czasami razi mnie gdy za dużo się dzieje na półkach. Teraz albumy wprowadzają ład, no i pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super efekt - wyglądają ekstra!:) A wzór pepitki jest moim ulubionym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten pomysł z obklejeniem albumów :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz Droga Ewo idealny porządek w książkach ! Twoja ulubiona pepitka dodaje uroku całości :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancja i porządek! Pozdrawiam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje cudne pomysły wciąż mnie zaskakują:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko idealnie się że sobą zgrało ;). Jesteś bardzo pomysłowa Ewuś :). Uściski :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Albumy wtapiają sie w plecki regału. U mnie opisy powstają na bieżąco. Jestem miłośnikiem zdjęć papierowych. U mnie albumów dużo więcej. Faktycznie może pomyślę o ujednoliceniu. U mnie na brzegu jest jeszcze rocznik. Znaczy np. 2013-2014. Przynajmniej wiem od razu z jakiego okresu zdjęcia są w środku.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna robota. mam w planach podobną oklejankę, tylko jakoś nie umiem wybrać motywu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiło się spokojniej :) Fajny pomysł. Też muszę w końcu zabrać się za swoje albumy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście że dają radę - super to wygląda!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing beautifull idea dear i realy love it,thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie, zmiana na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie się teraz wszystko komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądają:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki fajny mały mikroklimacik się tutaj robi, taki Twój styl :D
    Pozdrawiam słonecznie,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł :D Zamiast zmieniać je na nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście, o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wyszło, wszystko jest teraz spójne i tworzy ładną całość:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!