20 kwi 2016

Sukulent.

Chorowałam na takiego sukulenta :)
I jest! Upolowany w markecie.



Jak zobaczyłam tego pięknego kwiatka wiedziałam, że będzie mu u mnie dobrze.
Od razu wiedziałam gdzie będzie stał.
Ale doniczka nie pasowała. 
Więc pomalowałam ją.
Zainspirowałam się Beatą z bloga hungryforideas.


Tak doniczka miała oczy i uśmiech...
Mnie się ten uśmiech nie podobał.


I tada :)



Znacie ten obrazek??
Znalazłam go u siebie jak sprzątałam ostatnio.
Skopiowałam pomysł z jakiegoś obrazu - długo szukałam oryginału - nie znalazłam.
Jakby ktoś poznał ten obraz dajcie cynk to koniecznie zalinkuję oryginał.
Ps oryginał był w niebieskiej kolorystyce. 


Drugi rysunek mam wycięty z  kalendarza narysowany przez Katarzynę Warachim.




A malowanka  nadal jest w ramce, teraz w kuchni:


I inspiracja:


Użyłam:
* Beckers Designer Universal wodorozcieńczalna emalia akrylowa do metalu i drewna.
* Jedynka do Drewna i Metalu czarny mat.
* ramki Jysk


82 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny ten kwiatek w tej oryginalnej doniczce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dałaś doniczce drugie życie :)brawo Ty hehe, wygląda o niebo lepiej ;) hmm sukulent powiadasz może to kwiecie w sam raz dla mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja masz problem ze zwykłymi kwiatami myślę że tak.

      Usuń
  3. Świetny zestaw dekoracyjny Ci powstał :)
    Doniczka prezentuje się znacznie lepiej. A rysunki są super oryginalne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukulenty i kaktusy uwielbiam.Niestety nie znam tego rysunku a malowanka cudownie wygląda w ramce, tak boho.Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie mogę znaleźć autora.

      Usuń
  5. Sukulenty też lubię. Bardzo fajny miałaś pomysł na oryginalną doniczkę :).
    Twój pomysł na obrazki bardzo mi się podoba. Stworzyłaś bardzo ładny kącik w kolorach black&white.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black and white jest extra! Lubię takie połączenia. Nie odmawiam sobie ich..

      Usuń
  6. Ciekawy sukulent, takiego jeszcze nie spotkałam... ja kocham natomiast klasykę :) typowe drzewko szczęścia :)

    A odwzorowanie inspiracji wyszło rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię przerabiać jakieś ciekawe tematy.

      Usuń
  7. Uwielbiam sukulenty :) Niestety moje nie przeżyły zabaw z naszą kotką... bardzo pozytywna metamorfoza doniczki! Oczy i uśmiech były trochę przerażające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przerażały - ale już ich nie ma :)

      Usuń
  8. Ja też nastawiłam się na sukulenty bo na moim słonecznym parapecie dobrze się czują. Czerń i biel doniczki i rysunku prezentuje się rewelacyjnie, uwielbiam takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem chcę zmienić kolor - ale znów kończy się na białym i czarnym...

      Usuń
  9. Sukulenty i kaktusy to wdzięczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie u Ciebie :-) tak b&w ;-) Uwielbiam wszystkie sukulenty. U mnie w salonie przy ogrzewaniu podłogowym takie roślinki dobrze się czują ;) Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się dobrze czują :)

      Usuń
  11. Piękny jest!!!! I jak ładnie prezentuje się w czarno-białej doniczce:)
    pozdrawiam cieplutko kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W doniczce wygląda znakomicie :)

      Usuń
  12. Bardzo oryginalnie wyszła. I ładnie się prezentuje na półce.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie! bardzo... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się prezentuje. Ja swojego w jeans ubrałam. Do miłego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeans też jest znakomity na takie metamorfozy...

      Usuń
  15. Super, ja dzisiaj również planuje upolowac jakiegoś dla siebie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - myślę że temu jednemu się nudzi i trzeba dać jakiegoś koleżkę :)

      Usuń
  16. Nowy wizerunek doniczki jest śliczny.Kwiatek świetnie w niej wygląda.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna metamorfoza doniczki. Bardzo mi się podoba. Z tymi obrazkami prezentuje się super. Kwiatek chętnie bym widziała u siebie, ale w ogrodzie. Tam ostatnio wszystkie lądują. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ja na razie nie mam ogrodu - może kiedyś :)

      Usuń
  18. Tez przewieszam rysunki/obrazki/zdjęcia w rożne miejsca :) Dostojnie ten sukulent wystaje z doniczki, która wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ciągle wędrują po domu :)

      Usuń
  19. Niezła doniczka:) Lubię czarno białe przedmioty.
    http://sztukadziecka.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to takie klasyczne zestawienie.

      Usuń
  20. świetna odmiana doniczki. idealnie pasuje do ciebie. kwiatek wiadomo, uroczy. i taki bardzo trendy!, hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa podpatrzonej inspiracji :)

      Usuń
  21. Niezwykła duchowość i umiłowanie do natury, a także pomysłowość...
    Piękne i niepowtarzalne rzeczy tworzysz, gratuluję!
    Uszanowanie i Ukłony Pani Komodo

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam ostatnio w markecie zamiokulkasa. Mam słabość do zapominania o podlewaniu. a ten jest idealny. Potrzebuje i mało wody i mało słońca. A ładny jest. Idealny dla mnie.

    Co do doniczki - oczy i buźka zamalowały sie w całości czy odwróciłaś na tył?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamalowane i odwrócone do ściany!
      Ps kukałam tego kwiatka - moja mama ma taki i zawsze mi się podobał :)

      Usuń
  23. Sukulenty mają teraz swoje pięć minut, bez dwóch zdań :-) Pomysł na pomalowanie doniczki prosty, a bardzo efektowny - całość bardzo mi się podoba :-) Jak tam na szkoleniu, ile Ci jeszcze zostało do końca? Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam szkolenie :) Powrót do domu był rozkoszny!

      Usuń
  24. Uroczy sukulent, też mam do nich ostatnio słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie się ten sukulent komponuje z resztą dekoracji. Ja mam ostatnio fazę na paprocie, ale takie małe :-) Buziaki wiosenne ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paprocie??? Dawno ich nie widziałam we wnętrzach :)

      Usuń
  26. Piękny sukulent w oryginalnej osłonce:) Miałaś świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kwiat i niezwykła pomysłowość, a także godne podziwu dzieło Twoich rąk.
    Pozdrawiam Cię Pani Komodo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często to co można zrobić samemu w domu jest lepsze niż to co można kupić :)

      Usuń
  28. Lubię Twoje pomysły i metamorfozy:))) Doniczka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię :) Czasem mi się coś uda !

      Usuń
  29. Niedawno też przerabiałam doniczkę na biało czarno ale użyłam złych farb i nie wyszło tak jak chciałam - Twoja jest super i obrazki bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało! i zawsze używam tych samych farb :)

      Usuń
  30. Wyszło pięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! HA!dDziś też kupiłam sobie swojego i będę ozdabiać doniczkę;) Efektami pochwalę się później! Choć chciałam troszkę innego, moje dziecię zdecydowało o tym drugim...I myślę sobie,no to masz...Pytałaś się o zdanie, to teraz bierzesz tego drugiego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. extra - będę czekała na efekty!

      Usuń
  32. Ciekawy kwiatek ale doniczka jeszcze ciekawsza- zdecydowanie w wersji Black and White wygląda lepiej i do tego jeszcze jest stylowa :) Wyszło pięknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też taka się bardziej podoba :)

      Usuń
  33. Piękny kwiat, choć wygląda bardzo skromnie. No i niezwykle ciekawa dekoracja, tuż obok niego. Doniczka, wygląda znakomicie. Podziwiam Twoją twórczą wenę. Pozdrawiam Cię Pani Komodo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię delikatne dekoracje :)

      Usuń
  34. Piękna parka, szczególnie po przemalowaniu, mnie się też ten uśmieszek nie spodobał ;)
    Fajnie to rozwiązałaś :)
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już w sklepie wiedziałam że uśmiech zostanie zastąpiony!

      Usuń
  35. Bardzo mi się podoba ta doniczka :) Idealnie komponuje się z tym kwiatkiem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kwiatek fajny, a osłonka świetna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopiero został odkryty jej potencjał :)

      Usuń
  37. U mnie to prawie same sukulenty ;) Najmniej wymagające kwiatki.
    Doniczce w nowym odzieniu jest pięknie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na razie jednego - ale myślę że jeszcze kilka dokupię .

      Usuń
  38. Ja chyba też muszę zdobyć jakieś sukulenty- ale najpierw muszę właśnie pomyśleć nad doniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam pomalowanie na takie same kolory jak bedzie kilka donic :)

      Usuń
  39. świetnie teraz wygląda! bardzo dobrze, że Ci się ten uśmiech nie podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kwiatek ładny, ale pochwały przede wszystkim należą się wykonawcy doniczki, który swoją pracą zmienił brzydotę w piękno ;)
    Grafiki również bardzo ładne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - nie mogłam na niego patrzec w poprzedniej wersji :)

      Usuń
  41. Ale super zmiana z tą doniczką! Od razu prezentuje się milion razy szykowniej!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!