19 mar 2016

Wiosna - przygotowania na święta + relacja wygrana w konkursie.

Ciekawa jestem jak tam u Was przygotowania przed świętami?
*

U mnie przygotowania trwają.


Dostałam nową pracę i zaczęłam szkolenie w innym mieście.
Kilka dobrych tygodni będę poza domem.
Najgorsze jest to że nie mam tyle czasu na blogowanie :(
Tęsknię za buszowaniem po Waszych blogach.
Wkurza mnie, że na komórce nie zawsze mogę dodawać komentarze. 
Poza ty co to za pisanie na komórce...
Ale nie dam się - nadrabiam w wek. 
*
Zmiana grafik w kuchni.


Pierwsza strona gazetki z marketu...
Środek wycięty a w jego miejsce wskoczył zając od Kingi .
Uwielbiam jej kreskę - polecam zajrzeć do niej :) 



Z tramwajów na wesołe świąteczne - wszystkie wyrwane z Zwierciadła.


Zwierciadło ma wiele pięknych, apetycznych obrazków. 
Dlatego nie wyrzucam takich gazet...
Propozycje do kuchni! 






I jak?
Wyczaiłyście jajeczko z piórek? 
To kolejna propozycja Kingi.


Wiecie co jeszcze jest na tych zdjęciach???
Piękne pojemniczki.
Mnie one się kojarzą z moimi Włocławkami
Wygrałam je u  Car.o  w Kaziowym konkursie :) 





Pojemniczki idą do kuchni - a półeczka może trafi do przedpokoju.
Czekam jeszcze na akceptację mojego ukochanego. 
Na razie stoi na szafce - ale chciałabym ją powiesić. 
Reszta dekoracji powoli kiełkuje ...



Kurczak zrobiony przez moją mamę. 



Ps. zakup miesiąca - porcelanowa wytłaczanka!
Już długo miałam na taką ochotę. 
Promocja w Rossmannie :) 

Użyłam:
* gazetka z marketu
* wycinki z Zwierciadła
* wytłaczanka Rossmann
*
Pani KoModa

90 komentarzy:

  1. U ciebie zdecydowanie pachnie już Świętami:)
    Piękne dekoracje i fajne pomysły:)
    pozdrawiam prawie wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę jeszcze zrobić porządki. A tu znów się wyjazd szykuje...

      Usuń
  2. Ale świątecznie :) aż sama mam ochotę u siebie zacząć dekorować i sadzić rzeżuchę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak się naoglądam blogów mam ochotę na różne dekoracje, zmiany, zakupy...

      Usuń
  3. U mnie przygotowań świątecznych nie ma i w sumie nie będzie bo jako tako to my nie obchodzimy tych Świąt :) W Polsce by było inaczej, ale tak już jest :) Wesoło u Ciebie Kochana, uwielbiam oglądać Twoje pomysły bo bardzo inspirujesz:) Gratuluję nagrody, a wytłaczanka jest świetna! Też taką miałam w planie kupić ,ale jakoś zawsze nie było mi po drodze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na same święta jadę do dwóch rodzin. A u mnie przyjmuję tylko znajomych wieczorem.

      Usuń
  4. Zajączek jest świetny, ale kurczaczek maminy bije wszystko na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, w barwach wiosennej trawy i słońca. A ta porcelanowa wytłaczanka, ku czemu służy? Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytłaczanka na jajko ugotowane ja tam widzę jeszcze majonez ;-)

      Usuń
    2. No to nie tylko piękna, ale i bardzo pożyteczna a co do majonezu to do jajek jak najbardziej, bo ja też tak lubię :) A co do kolorów jakie w moim komentarzu określiłam, to dziś się poprawię bo nie tylko jest trawa i słońce ale cała wiosenna wielobarwna tęcza, po prostu jest u Ciebie cudownie. Serdeczności Pani Komodo :)

      P.S. Dziękuję bardzo, za miłe komentarze u mnie na blogu pod postami. Przytulam serdecznie :)

      Usuń
    3. Odkąd mam bloga zwracam uwagę na takie rzeczy. ;-)

      Usuń
  6. A co to za półeczka ? Zaintrygowała mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrana w konkursie od Car.o :-D upcykling...

      Usuń
  7. Masz niesamowite pomysły, grafiki są zachwycające. Wytłaczanka jest rewelacyjna, można ją wykorzystać do świątecznych dekoracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które grafiki podobają Ci się najbardziej?
      Z wytłaczanką zrobię dokładnie to co mówisz.

      Usuń
    2. Chyba ta z zającem od Kingi, świetny pomysł :)

      Usuń
    3. Tak, to był spontan ;-) zawsze możesz sama sobie taki zrobić.

      Usuń
  8. Wspaniałe przygotowania:) tak radośnie, kolorowo...i te grafiki, no cudowny pomysł:) na to bym nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jak tylką gazetkę w sklepie zobaczyłam od razu wiedziałam że się w domu podzieje.

      Usuń
  9. Polskie dyskonty mają takie kreatywne gazetki?? Naprawdę jestem w szoku :)) chociaż ja w Irl też sobie jedną z Lidla zostawiłam jako inspiracje zdjęciową ;) Zazdroszczę Ci że już możesz cieszyć się Kaziowym prezentem - ja na swój jeszcze trochę poczekam ;) Gratuluje też świetnych nagród :) Wesolutkie Twoje świąteczne dekoracje, ja tak jak Szymka świąt nie obchodzę. Świętuje tylko...na blogu ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ceszę się wiosną i dekoracjami, spotkaniami z rodziną - ale też przeżwam jeszcze inaczej te święta - duchowo.

      Usuń
  10. Bardzo świąteczne i wiosenne klimaty już u Ciebie. Kolorowo i ślicznie :)
    Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo fajnych, świątecznych pomysłów u Ciebie. Nic, tylko się inspirować:)
    Gratuluję wygranej i życzę powodzenia w nowej pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyły mnie obrazki w ramkach wycięte z ...gazet!!! Ślicznie wyglądają!!! Kurczak od mamy- rewelacyjy :-) już domyślam się po kim Pani Komoda jest tak zdolna!!!! Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze Ci idą te przygotowania :)))
    Przyjemnej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krok po kroku i na święta będzie pięknie

      Usuń
  14. Powodzenia w nowej pracy :)
    Ostatnio pokochałam żonkile *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dla mnie to nowe wyzwanie więc Dużo pracy przedemna..

      Usuń
  15. Ale pięknie tu u Ciebie! Cudo i mnóstwo inspiracji. Ja też nie wyrzucam gazet z pieknymi obrazkami :) z czego zrobiony jest kurczak???? Wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczak ten od mamy? Sama nie wiem. Chyba brystol.

      Usuń
  16. Wiosna, wiosna! Wypatrzyłam u Ciebie taki sam młynek do kawy jaki stoi u mnie (tylko w innym kolorze) :) Mama ma talent - super kura :)
    P.S. Do mnie też już dotarły nagrody od Car.o :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje pomysły mnie po prostu zachwycają. Fajnie, że masz nową pracę, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Właśnie mam szkolenie więc ciężko mi się do kompa dorwać i coś ciekawego podziałać.

      Usuń
  18. Piękny świąteczny kolorowy nastrój. Powodzenia w nowej pracy.Miłego dnia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już działam w nowej pracy. Na szczęście jest związana z Tym co lubię - czyli z meblami i dekoracja wnętrz.

      Usuń
  19. Kurczak jest świetny :) Widzę, że mimo braku czasu u Ciebie już jest bardzo wielkanocny nastrój. Ja zaległości nadrabiałam dopiero dziś, a efekty wkrótce na blogu. Jeszcze raz gratuluję nagrody, świetnie się prezentuje. Moja już też dotarła, czeka na sesję zdjęciową. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam jedynie bazie i sztuczne jaja :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja to jestem zachwycona Kingi grafikami.

      Usuń
  22. Ale, wiosennie! Piękne plakaty, buziaki? Aga

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwierciadło powiadasz, hmmm czyli czas zacząć powiększyć bazę kupowanych gazet ;) Wspaniałe dekoracje, mi też te pudełeczka ceramiczne kojarzyły się z Twoimi Włocławskimi stąd i od razu jak je znalazłam, postanowiłam Ci je wysłać ;) Gratuluje nowej pracy i życzę powodzenia.
    A co do szufladkowej półeczki to widzę,że dokonałaś już swoich przeróbek - bardzo dobrze, lubię jak meble żyją dalej swoim życiem ;) Pozdrawiam i ściskam serdecznie - wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w zwierciadle są genialne ilustracje.
      Ja jestem zachwycona prezentami.

      Usuń
  24. takie zdjecia wycięte z gazet to dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je zobaczyłam wiedziałam że wylądują na ścianie.

      Usuń
  25. Świetna porcelanowa wytłaczanka, super wygladają drewniane skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem naprawdę oczarowana tym pomysłem ze Zwierciadłem, nie wpadłabym, a efekt zachwycający :)
    Pozdrawiam!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie kolorowo się u Ciebie zrobiło w tych ramkach :) u mnie przygotowania kiepsko, ale spontanicznie kupiliśmy sobie bilety na święta do PL, więc dekoracje mi już nie są tak potrzebne... ;) Ale sporo zmian u mnie było, w tym wykorzystałam Twój plakat z wróbelkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Extra. Myślę że święta w Pl są wesołe i kolorowe. Może jeszcze nie teraz bo teraz ciemno i pochmurno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dzień będzie dłuższy od nocy wiec życie nabierze kolorów ;)

      Usuń
    2. Eh a tu znów grad i deszcz :(

      Usuń
  29. O! widzę, że rzeżucha rośnie! :-) pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogromnie podobają mi się Twoje pomysły i cudne dekoracje.
    Koniecznie muszę i ja wziąć się w końcu za świąteczne ozdobienie domku by klimat świąt w końcu zagościł i trwał :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Przygotowywania pełną parą! :) świetny pomysł z tymi zdjęciami z gazety! Chyba podkradnę jeśli nie mas nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U Ciebie zawsze jest tak pięknie! Będę się na Tobie wzorować jak już będę miała swój dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie zapisuję co lepsze zdjęcia z blogów - jak coś upatrzę!

      Usuń
  33. Ramka z gazetki wywołała uśmiech na mojej twarzy. :D Dziś skończyłam generalne porządki i tak się teraz zastanawiam czy mój egzemplarz trafił na makulaturę czy do wykorzystania w innych czasach. ;) Jesteś bardzo pomysłowa, jestem pełna podziwu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze wyrzucałam - ale tym razem się powstrzymałam.

      Usuń
  34. Ależ to wszystkie razem buduje świąteczny nastrój :))) Cieszę się, że takie piękne drobiazgi wprawiają nas wszystkich w dobry nastój! Ściskam przedświątecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj, u ciebie już święta! Fantastyczne zdjęcia! Tani i przyjemny sposób na łatwą dekorację. ;) Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zaczęłam wcześnie w tym roku, cały tydzień jestem na szkoleniu - to nie będe miała czasu o tym potem myśleć.

      Usuń
  36. U mnie jedynie stoi kilka ozdób i rośnie rzeżucha. W te święta nie popisałam się z dekoracjami, bo za bardzo nie było czasu. Może jutro trochę nadrobię te braki. :) U Ciebie jak zawsze jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biegnę do Ciebie zobaczyć jak finalnie wyszło!

      Usuń
  37. U Ciebie kolorowo i świątecznie :) Patent z obrazkami bardzo fajny i pomysłowy. Powstała świetna galeria.
    Gratuluje wygranej :)
    Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne, świąteczne pomysły, czuć już u Ciebie ten specyficzny klimat, który tak uwielbiam...Pozdrawiam serdecznie!No i pięknych, radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przy takich pomysłach atmosfera świąteczna się udziela :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  40. Po pierwsze - gratuluję nowej pracy :-) Początki nie zawsze są łatwe, zwłaszcza z dala od domu, ale mocno trzymam za Ciebie kciuki :-) A Święta czuć u Ciebie na całego - fajny pomysł na wykorzystanie grafik z gazet. U mnie bez szaleństw, tylko trochę zielska i porządki :-) Uściski, wszystkiego dobrego! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W pracy powoli do przodu :) Najważniejsze, że już mogłam wrócić do domu.

      Usuń
  41. Wspaniały świąteczny klimat ! Pełnych miłości i rodzinnego ciepła Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać, żeby jechać do rodziny - na stół pełen pyszności.

      Usuń
  42. Pięknie i świątecznie!
    Radosnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fioletowa półeczka jest przeurocza. Obserwuję!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak sądzę i cieszę się z niej strasznie!

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!