17 wrz 2023

Cztery pomysły na recykling.

 Karton, pudełka po husteczkach czy rolki.

Zróbmy razem coś fajnego.

To nasza zabawa zawiązana z książką "Muffiny Eufrozyny". Zrobiłam dzieciom ich ulubioną postać a córka robiła babeczki. Obserwowałam cały proces. 
Córka zdecydowanie lepiej bawiła się sama robiąc babeczki czy jajko. 

*

Moja córka uwielbia opaski. Tylko je akceptuje na głowie 🤗 bo taka opaska to prawie korona.

Zrobiłam jej osobne miejsce do odkładania ozdób. Rolki po papierze okleilam bibułą, dodałam cekiny i tasiemkę (kt została nam po prezencie).

Teraz rano nie będzie szukania opaski 🤗 💡pomysł znalazłam na pinterest 

*

Zabawka recyklingowa, mamy:

✨Torebkę z pudełka po husteczkach.

✨Brelok z nakrętek że starym kluczem

✨Portfel z kartonika po kostkach oklejony kartonem po husteczkach

✨Sznurek z czarnej bluzki 

✨Perfumy (woda +2 krople olejku pomarańczowego) w butelce po serum

✨Zawieszka z korka

✨Grzebień z kartonu po husteczkach

✨Lusterko to karton po husteczkach + kartonik po naklejkach

✨Karta kredytowa z próbnika farby

✨W portfelu jest pudełko na monety. Nie pamiętam skąd je mam 🤣

✨Monety to pojedyncze guziki

*

Na kartonie narysowałam kropki. Zakleiłam wszytsko bezbrawną taśma klejąca. 

Wystarczy rzucić kostka i ilość kropek odliczyć na kartonie. 

Super pomysł do nauki liczenia. 

Który pomysł najbardziej Wam się podoba?

*

Pani KoModa 

1 komentarz:

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!