30 lis 2021

W drodze do paczkomatu segregujemy śmieci.DIY z kartonu.

 


Przy okazji odbioru paczki z paczkomatu wynosimy śmieci.

Tym razem zrobiłam córce sorter na śmieci. 
Zabawa z nauką.
 Uczę ją jak rozdzielać śmieci, świadomości że są różne pojemniki. 
Co gdzie wyrzucić a czego nie. 
Planowałam coś spektakularnego.
 Jednak lepiej zrobić coś szybciej a resztę czasu poświęcić na zabawę.


*


Córka uwielbia chodzić z tatą do paczkomatu.
 Dlatego musiał powstać jej prywatny paczkomat :)
Nie pytajcie ile już dziś nadałam paczek


A wy korzytacie z paczkomatów?
*
Pani KoModa.

3 komentarze:

  1. Korzystam z paczkomatów i to świetna forma nadawania i odbierania paczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko korzystam z paczkomatu. Mam miłego pana listonosza, z którym bardzo dobrze mi się współpracuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie w stylu eko, w wersji pro:) Takie budowanie świadomości ekologicznej u dzieci z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Mam nadzieję, że przyszłe pokolenia udźwigną temat czystego środowiska lepiej niż my i chociaż na starość będziemy mogli jeszcze pooddychać czystym powietrzem także w dużych miastach.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!