26 lis 2021

Diy rganizacja małej dziewczynki.

 


Na dniach powstały pudełko na ozdoby do włosów i wieszaki.

Aby nie szukać po całym domu ozdób do włosów córki zrobiłam jej pudełko.

Użyłam rolek po papierze i kawałka tektury. 
Za uchwyt posłużyły nam kamyki przywiezione znad morza.
*
Zmiana pogody zawsze powoduje zmianę garderoby.
 Większość ubrań córki jest poskładanych w szufladzie. 



Te na wieszakach są wyprasowane i czekają na założenie. Dziś dodałyśmy jeszcze dwa. Z kotkiem i jednorożcem. Wesołego konika wykonałam sama a kotka w większości zrobiła córka. Pomalowała go, zrobiła mu oczka, przykleiła wąsy i nosek.


Ciekawa jestem  czy i wy robicie porządki w garderobie w związku ze zmianą pogody.
*
Pani KoModa.

4 komentarze:

  1. Cudne rzeczy robicie:))a wieszaczki mnie zauroczyły najbardziej:)))moje wnuki nie mieszkają ze mną więc nie mam możliwości pomagać w zamianie garderoby ale swoją już zamieniłam:P)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie superowe wieszaki. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wieszaki są ekstra. Jak zwykle bardzo pomysłowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynka musi mieć swój własny pokoik w pewnym wieku i koniecznie swój zestaw mebli dziecięcych. Ja zamawiałam na https://www.meblezbajki.pl/ wszystko w takie bajkowe motywy. Córka zachwycona pokoikiem, nie wychodzi prawie z niego :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!