13 lut 2021

Nasz nowy dom. Recykling.


Nowy dom Binga i Suli :) 
Trafiły nam się dwa świetne pudełka z https://www.instagram.com/uwaga.smieciarka.jedzie/
Po namyśle postanowiłam zrobić z jednego córce domek dla jej zabawek .


Zobaczcie z bliska te detale :) 




Córka razie doczekała się na kuchnię, łazienkę i WC ale już jest gdzie się gościć.
Wyposażenie to ścinki i resztki np tapet, pudełka po kosmetykach. 
Dom w pełni ekologiczny 👍 budowany metoda gospodarczą.

 
I jak Wam się podoba taki domek?

Córka go pokochała. 
A propo córki... 


Aktualnie jest słoniem ...:)
Inspiracje     KLIK    
*
Pani KoModa

8 komentarzy:

  1. Domek jest piękny:))))mojemu wnukowi też rodzice budują różne rzeczy :)))z córeczki uroczy słonik:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny domek i uroczy słonik.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny domek z duszą :) Takie wspaniałe pomysły rozwijają kreatywność dziecka i uczą, że nie trzeba kupować drogich, najczęściej plastikowych zabawek. Słodkie słoniątko :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na domek rewelacyjny. Gratuluję. Przypomniało mi się przy tej okazji jak sama mając lat 11-12 z pudła kartonowego zrobiłam "pomieszczenie", które umeblowałam tym, co miałam pod ręką. Oraz wielki dwupiętrowy plastikowy dom dla lalek, jaki kupiono wnuczce mojej siostry. Zajmował miejsca dwóch krzeseł i choć był bardzo ładny, to stojąc w kącie pokoju,nieczęsto był wystawiany do zabawy. Twój jest znacznie poręczniejszy i urządzony przedmiotami codziennego użytku, a więc pobudzający wyobraźnię dziecka. Czy córka wyjaśniła, dlaczego chce być słoniem? W dniu Walentynek pozdrawiam serdecznie obie urocze Panie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Wyszło naprawdę super! Za moich czasów domki robiło się z kartonów po butach, więc ten jest naprawdę luksusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super domek. Świetne wykonanie wszystkich małych elementów.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny patent na wykorzystanie starej szafki :) ja ostatnio pocięłam stare t-shirty by mieć sznurek do makramy, też w ramach recyklingu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!