13 gru 2018

Świąteczny stroik. Inspiracja z pinteresta cz XIV

święta bożego narodzenia

W tym roku robię nowe dekoracje zainspirowana Pinterestem.
Pooglądałam na pintereście np TU i TU i TU dekoracje.
Postanowiłam spróbować zrobić coś podobnego. 

inspiracja świąteczna

Przyznam się że niezbyt lubię moje niebieskie bombki - ale...
 obiecuję sobie uroczyście że w przyszłym roku zmienię je na inne.

zrób to sam

Na ramce powiesiłam osobno bombki 
(wcześniej wieszałam kiścią ale fatalnie to wyglądało).


Przy okazji wykorzystałam (i naprawiłam) spalony w tamtym roku łańcuch ;) 
Ale nie było go widać w stroiku. 

świąteczne ozdoby

A tak wygląda na drzwiach.
Jedna opcja z prześwitującym tyłem. 
Ale okazuje się że trochę ciemno to wygląda więc dodałam srebrny tył.
(srebrny to zwykły papier to do pakowania)

wianek na drzwi

Bombki są plastikowe więc nie muszę się o nie martwić 
Efekt jest bardzo sympatyczny - łatwy i niedrogi.


A to dopiero pierwsza dekoracja na te święta oczekujcie kolejnych :) 

bombki

A tak było w poprzednich latach:




Przy okazji zapakowałam książkę dla mamy:)


*
Pani KoModa

18 komentarzy:

  1. Pomysłowo :) Mnie oczarował ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie już sama ramka z bombkami się spodobała, jest taka minimalistyczna :) zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stroik. Dziękuję za inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie proste, a jaki efekt. Jestem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny stroik:))widzę że u Ciebie już świątecznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię niebieskie świąteczne dekoracje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również już świątecznie, pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis: http://wtrybieoffline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda! I to takie coś z niczego! Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowo i inspirująco, podoba się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomita inspiracja z bombkami, mi osobiście ich kolor bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. taaak, ja tez posiłkuje się pinterestem. Niebawem pokażę gnoma inspirowanego przez Pionterest.
    A ramkę też widziałam ale jakoś nie mam jej gdzie zawiesić.

    Czy tegoroczna wasza choinka nie zemdleje z pomocą Prezesowej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty i ciekawy :) Śliczna choinka. Przypomina tę z mojego domu u mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym w życiu na to nie wpadła. Świetny efekt!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa ozdoba, choć niebieski nie jest moim kolorem na święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają naprawdę przepięknie! Już pora u mnie ściągnąć stroiki świąteczne i zacząć robić kolekcję na lato. Uwielbiam takie dekoracje, nie dość, że można pięknie udekorować dom, to jeszcze pozwalają się zrelaksować podczas ich wykonywania. A gdzie kupujesz wszystkie dodatki? Ja kupuję w hurtowni internetowej, która jest super zaopatrzona (więcej informacji masz na stronie). Jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam i czekam na kolejne prace.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam wyobraźnię florysty-autora tych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!