27 lut 2017

Podkładki z odrobiną szarości.

Zapominałam Wam pokazać podkładki które zrobiłam

dla Patrycji podczas Candy w zeszłym roku.
Patrycja chciała żebym zrobiła coś specjalnie dla niej .


Weszłam zatem na jej bloga i poszukałam tam inspiracji. 


Wcięłam sobie szablon dla ułatwienia.


Przeniosłam go na drewniany klocek a potem okleiłam taśmą. 
W połączeniu z komodą Patrycji :) 


Padło na szary kolor.


I podkładka już jest! 


Obie takie same zapakowane w materiał zabezpieczający trafił do Pati.
Mam nadzieję że jej się podobają :) 

*
Bardzo mi było miło dostać zupełnie niespodziewanie prezent od 
Karoliny z bloga Papierowy płatek .


Zobaczcie jaką rozkoszną ramkę zrobiła dla mnie Karola.


Jeszcze nie mogę się zdecydować gdzie będzie stała :)
*
Pochorowałam się trochę w lutym i zaniedbałam bloga.
Teraz biegnę do Was zobaczyć co się u Was działo.
Trzymajcie się ciepło! 
Pani KoModa.
*
Użyłam:
* drewno znalezione w piwnicy
* szara farba do drewna i metalu Jedynka 

92 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe. A ramka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne podkładki.Urocza ramka w pepitke.Serdeczniepozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że cieszą nową właścicielkę!

      Usuń
  3. Ramka prezentuje się lepiej niż przypuszczałam. :) Cieszę sie, że się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podkładki i świetna ramka! Na ostatnim zdjęciu dostrzegłam tęczowe plamki :) też mam kryształki w domu i zawsze wywołują uśmiech gdy zaświeci słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to kryształki zawieszone w oknie - w słonecznie dni wyglądają rewelacyjnie!

      Usuń
  5. Widzę, że będziesz moją inspiracją :) bo właśnie remontuje mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podkładki i widzę moją ulubioną emalię ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładki pomysłowe i dekoracyjne.
    Ramka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkładki sprawiają wrażenie militarnych - jak pagony u żołnierzy.
    Widzę, że u Ciebie tak jak u mnie książki poukładane kolorami.
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze mi się nie znudził ten kolorowy zawrót głowy! :)

      Usuń
  9. Muszę zrobić takie podkładki. Bardzo by się mi przydały. Super pomysł :) Wielki inspiracja, którą warto wykorzystać. Takie DIY to ja rozumiem.
    A ramka super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna technika robienia takich podkładek. Nie jest wcale taka trudna, a rzeczy wychodzą rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - prosto i efektownie!

      Usuń
  11. piękne podkładki!!! super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowała mnie obdarowana!

      Usuń
  12. Pomysłowo z tymi podkładkami;) A prezent jest uroczy;)W takim razie zdrówka życzę, kuruj się i wracaj do nas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podkładki same w sobie są świetne - sama mam takie. Zawsze się przydają!

      Usuń
  13. Takie zrobione przez siebie przedmioty to jednak zupełnie co innego niż te ze sklepu, aż miło na nie patrzeć :) Mają dodatkowy urok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoje wspaniałe pomysły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i ciekawy pomysł na podkładki :) Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności Ewa !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracji szukałam na blogu obdarowanej ...

      Usuń
  16. Podkładki świetne!
    Niestety, mnie choroby tez nie omijają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że już się wychorowałaś :)

      Usuń
  17. Super! Fajny pomysł:) Świetny prezent:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, bardzo mi sie podobają te podkładki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) Może sobie też takie zrobię!

      Usuń
  19. Mam nadzieję Kochana , ze ze zdrówkiem już o niebo lepiej :* Tęskniłam za Tobą i Twoimi pomysłami bo znowu Kochana mnie zachwyciłaś! Podkładki wymiatają. Uwielbiam Twoją kreatywność ( wybacz że się powtarzam, ale tak jest :* ) Buziaczki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście lepiej! :)
      Jak nie mam siły wejść i zobaczyć co tam u Was słychać to czuję się jakbym nie widziała się z bliskimi ...

      Usuń
  20. que bonito Diy .. esos posavasos quedaron bellos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podobają!

      Usuń
  21. ramka bardzo mi się podoba, podkładka też fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tą ramkę - jest totalnie w moim stylu!

      Usuń
  22. Zdolniacha, wyszły świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że Karola jest dokładnie taką samą zdolniachą !

      Usuń
  23. Bardzo fajny prezent :) Życzę zdrowia i częstego inspirowania na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kt dostałam bardzo mi się podoba! :)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Wielką przyjemność sprawiło mi robienie ich :)

      Usuń
  25. Podkładki super, rameczka urocza... i widzę, że nie tylko ja lubię książki z serii Salamandra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salamandrę bardzo lubię ! CO ja się jej naczytałam...

      Usuń
  26. Podoba mi się technika wykonania tych podkładeczek :) (same podkładki również :D :D :D ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - masz rację - jest prosta i bardzo efektowna!

      Usuń
  27. Świetna ramka. Podkładka również mi się podoba, najważniejsze że zrobiona własnoręcznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie DIY jest moim ulubionym!

      Usuń
  28. Super te podkładki :) Coraz to ciekawe te posty na tym blogu ;)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że jeszcze moje pomysły mogą zaskoczyć .

      Usuń
  29. Super! Zapraszam do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę na wiosnę odmalowywać pokój i mam pomysł na szarość, więc takie akcenty bardzo mi się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj dawno tu zaglądałam, a tutaj moje podkładki ;) Dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są te podkładki :)
    Podoba mi się to pierwsze ustawienie ramki! Miłe są takie prezenty z zaskoczenia.
    Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - a jeszcze jak tak mi się spodobają... :)

      Usuń
  33. Świetny pomysł i wykonanie !:) uwielbiam samodzielnie zrobione rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - mają coś w sobie!

      Usuń
  34. Super podkladki i jaka precyzja ;) rameczka tez super . pozdrawiam elwira-ilustracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się zrobić ją z wielką starannością!

      Usuń
  35. ooo jaki fajny efekt, bardzo mi się podobają te podkładki, osobiście poszłabym w pastele ale to rzecz upodobań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ochotę na jakieś inne bardziej wiosenne kolory! :)

      Usuń
  36. Ramka z pepitką! Świetny pomysł i chyba go zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysłowo- jak zawsze :) Gratuluję rameczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to był niezwykły prezent !

      Usuń
  38. Cenię Cię za kreatywność:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko co robisz ma swój oryginalny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wciąż podziwiam Twoją pomysłowość :)! Oj, u mnie luty pod względem zdrowia był w porządku, za to marzec przyniósł katar i ból gardła. Na szczęście teraz jest wszystko ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się ciepło - u mnie dziś pada...

      Usuń
  41. Zawsze podziwiam świetne pomysły, mnie nie chcą przychodzić do głowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja oglądam różne blogi, zszywkę, pintersta i się inspiruję :)

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!