1 paź 2022

Jesienne projekty. Diy . Recykling

 
Obczajcie nasze jesienne projekty :) 

Za oknem mamy jarzębinę więc wykorzystaliśmy ją w najprzyjemniejszy sposób. 


Do uzupełnienia wesołego liska. 
Białe kulki zebrałam z synem sprzed mojej klatki schodowej. 
Nie wiem co to za roślina ale pamiętam jak byłam mała to te kulki służyły nam do wszystkiego. 
Jako pieniądze, naboje, kulki do zgniatania...
*
Skarby jesieni ukryte w parasolce.


Do zrobienia parasola wystarczyły dwie rolki po papierze, kawałek kartonu i trochę kleju.
 Córka właśnie maluje całość szalonymi kolorami.

*
Jak pomalować się w kolorach jesieni? 


 Nic prostszego inspiracje przynosi sama natura 💛❤️
*
Zachciało nam się spaceru po lesie ale siedzimy w domu z katarami i kaszlami...
Dlatego zrobiliśmy sobie nasz prywatny mini las. 
Tata przygotował sarenkę i mech.


Całość nie tylko super wygląda ale też piękne pachnie.
*
Ciekawa jestem który projekt najbardziej Wam się spodobał.
*
Pani KoModa.

7 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zawsze inspirująco. Piekne projekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspaniałe pomysły i prace!!! Super . Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne projekty. Szczególnie urzekł mnie ten lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne jesienne prace Świetnie się bawicie. Kasetka z cieniami i gałązkowym pędzelkiem jest rewelacyjna. To wspaniały pomysł.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!