16 paź 2017

Consolation.

książka

Consolation to pierwsza książka tej autorki którą miałam przyjemność czytać. 

Z wielką niecierpliwością czekałam na egzemplarz który miał do mnie trafić. 
Książka przyszła do mnie na kilka dni przed oficjalną premierą.

książki

Kiedy zobaczyłam okładkę od razu wpadła mi w oko. 
Ciepłe kolory i romantyczne objęcie pary oraz opis na okładce zapowiadało intrygującą historię.

książka zakładka

Coranne jest autorką kilku książek. Wszystkie są bestsellerowymi romansami. 
Ale to Consolation jest pierwszą wydaną w Polsce.

zakładka DIY

Główną bohaterką książki jest Natalie – młoda mama. Poznajemy ją  kiedy traci swojego ukochanego męża Aarona. Pierwszą i jedyną miłość swojego życia. Mąż jest żołnierzem i gnie w wybuchu  podczas misji. Lee ciężko podnieść się po tej stracie. Jedyną osobą która trzyma ją przy życiu jest nowo narodzona córka Aarabelle. Natalie wcale nie zamierza wracać do normalnego życia. Przez kilka miesięcy opłakuje śmierć Aarona. Nie jest w stanie zrobić kolejnego kroku do przodu.
Aż pojawia się Liam najlepszy przyjaciel męża który zmusza ja do działania. Pomaga w prostych rzeczach związanych z formalnościami po śmierci ukochanego. Krok po koku zaczyna się opiekować młodą wdową i jej  malutką córeczką.

diy zakładka

Lee coraz częściej zaczyna się zastanawiać nad bliskością przyjaciela. Dostrzega w nim nie tylko wsparcie, wrodzoną dobroć ale także przystojnego, atrakcyjnego mężczyznę.
Kiedy Liam przekazuje list który Aarom przygotował na wypadek swojej śmierci Lee, kobieta rozważa słowa swojego ukochanego. Mąż napisał w nim że jeśli już go nie będzie chce aby ona związała się z jakimś mężczyzną, aby jego dzieci miały ojca. Aby ktoś zatroszczył się o bezpieczeństwo jego rodziny, i otoczył ją opieką.
książka warta przeczytania

Czy taką osobą jest Liam? Natalie z każdym dniem  zdaje sobie z uczuć które zaczynają się kiełkować w jej sercu. Widzi również że i dla Liama nie jest obojętna.
Czy pozwoli sobie na zakazaną miłość?
Czy tego chciałby jej mąż?
Czy to etyczne żeby przed niespełna rokiem związała się z innym mężczyzną?
Czy to będzie znaczyło że przestała kochać męża?
Czy podda się uczuciom?
Czy i Liam targany podobnymi uczuciami i wątpliwościami zdecyduje się na taki krok?
I co z tego wyniknie?
Nie zdradzę Wam co się wydarzy w książce. Jeśli sięgniecie po książkę zapewniam Was, że dostaniecie sporą dawkę emocji.
Książkę czytałam 1 tchem. (czyta się szybko i przyjemnie) wciągnęła mnie i bardzo byłam ciekawa czy książka będzie taka jak przewidziałam. O dziwo fabuła zaskoczyła mnie. Bardzo polubiłam główną bohaterkę i już teraz czekam na kolejną cześć.
Żeby nie było tak cukierkowo - nie podobały mi się niektóre (jak dla mnie) niefortunne sformułowana, np
- "Liam chichocze" - Czy dwudziestokilkuletni komandos może chichotać? to nie mała dziewczynka..

książka

A czy Wy sięgnięcie po tą książkę?
Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu:
W tle widać:
zakładka DIY
świecznik Ikea
lampki Pepco 
*
Pani KoModa

62 komentarze:

  1. Ciekawa. Kiedyś po nią sięgnę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna propozycja :) Z przyjemnością przeczytam, gdy będę mieć okazję ją dostać u siebie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę szukać, zaciekawiła mnie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka zbiera dobre recenzje. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę się zabrać za czytanie książek, które uzbierałam już w zapasie, ale cały czas znajduje wymówkę, że brakuje mi czasu.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam ostatnio . Ale przecież 52 książki same się nie przeczytają.

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ta książka :) Ciekawa.
    Nie znam tytułu - już kiedyś się chyba jednak z czymś podobnym zetknęłam.
    Fajna sprawa.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno pozycja jest idealna dla wielu osób

    OdpowiedzUsuń
  8. Znamy kilka osób, które zaczytują sie w tego typu historiach więc im polecimy tą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się książka bardzo podobała i czekam niecierpliwie na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie się prezentuje i kiedyś na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zaciekawiłaś mnie tą książką:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm sama nie wiem, chyba nie jest to pozycja dla mnie na dziś :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam autorki ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moja pierwsza książka tej autorki.

      Usuń
  14. Czytałam ją. Bardzo ciekawa książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam ją na półce i właśnie czeka na swoją kolej :)
    Niedługo będę w stanie zdać relację :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za recenzję. Ja obecnie mam sporą listę książek, które czekają na przeczytanie...

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja akurat skończyłam listę książek do przeczytania. Muszę zatem sprawdzić tę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna książka dla osób, którzy lubią taką tematykę książki :) Bardzo fajna recenzja :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna recenzja :D z chęcią bym się przyjrzała bliżej! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super propozycja!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat nie moje klimaty, ale mogę polecić koleżance, która uwielbia takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie gustuje w tego typu książkach więc pewnie nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Ci za recenzję. Z miłą chęcią zaczytałabym się w niej. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się bardzo ciekawie. Muszę koniecznie zapolować na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Książka jest w stylu, jaki lubię ale nie wiem czy po 60-ce wypada takowe czytywać. Trochę mnie zaskoczyło to, że wiążesz rodzaj śmiechu z wiekiem. Moim zdaniem "chichotać"(śmiać się w sposób cichy , tłumiony) może każdy. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale facet??? Żołnierz??? Hmmm nie widzę tego. :)

      Usuń
  26. Wspaniała książka, ostatnią książkę jaką przeczytałam to "Determinanty kształtowania wyniku..." szkoda, że nie mam czasu na inne :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Już zamówiłam. Czekam na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ajj nie mam czasu na czytanie, koszmar :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Wkrótce będzie u mnie. Już nie mogę się doczekać.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia :) Choć nie wiem czy to opcja dla mnie na dziś :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, teraz taki jesienny klimat idealny na czytanie książek. Muszę sprawdzić tą pozycje może będzie w moim klimacie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!